WIZYTÓWKA FIRMY
ul. Brzezińska 24A, 92-103 Łódź
Opis firmy
Tagi:
toyota,
samochód,
samochody,
samochody osobowe,
samochody dostawczeToyota Motor Corporation jest wiodącym koncernem motoryzacyjnym. W 2014 roku na pięciu kontynentach firma znalazła nabywców na ponad 10,2 mln aut, w tym 9,1 mln Toyot. Toyota jest największym producentem samochodów na świecie oraz najcenniejszą marką branży, jej wartość
jest szacowana na 42 mld dol.
Toyoty są nie tylko niezawodne i trwałe. Te auta są także oszczędne i przyjazne dla środowiska. Toyota jest jednym z najbardziej innowacyjnych koncernów samochodowych i światowym liderem w produkcji aut z napędem hybrydowym.
Toyota jest obecna w 48 krajach, ma 28 działów sprzedaży i marketingu oraz 3000 placówek sprzedaży.
Toyota Motor Poland jest częścią Toyota Motor Corporation, jednego z trzech największych koncernów motoryzacyjnych świata. Samochody Toyota mają od lat tradycyjnie wysoką jakość i cieszą się dużą popularnością w Europie. W Polsce Toyota od lat zajmuje czołowe miejsca w rankingach sprzedaży.
Poza Toyotą, słynną ze swoich modeli:
Land Cruiser, RAV4, Avensis, Corolla, Auris czy
Yaris, firma zajmuje się sprzedażą aut segmentu Premium -
Lexus. Jako pierwsza firma o globalnym zasięgu wprowadziliśmy do szerokiego obrotu samochody hybrydowe z napędem spalinowo-elektrycznym, charakteryzujące się czystością spalin i przyjazne dla naszej planety.
Liczne sukcesy Toyoty wynikają z zadowolenia klientów, zdobytego m.in. najwyższą jakością. Niezawodność i wysoka trwałość aut Toyoty została wielokrotnie potwierdzona niezależnymi
badaniami.
Zapraszamy do współpracy!
Aby skutecznie złożyć zapytanie należy:
- Opisać dokładnie swoje zapotrzebowanie
- Wysłać zapytanie do wybranej grupy
- Wybrać najkorzystniejszą ofertę
Dobro Klienta jest dla nas najważniejsze. Dlatego też, każde zapytanie ofertowe zanim zostanie wysłane jest moderowane. Moderator sprawdza czy podane są wszystkie niezbędne dane kontaktowe, a treść zapytania dotyczy nawiązania współpracy. Zatwierdzone zapytanie jest wysyłane do wybranej grupy docelowej, a nadawca otrzymuje zwrotne potwierdzenie na skrzynkę e-mailową. Zabrania się wysyłania reklam swoich produktów bądź usług, a także treści uznanych powszechnie za obraźliwe.
Zastrzegamy sobie prawo odmowy wysłania lub zmianę treści zapytania ofertowego.
dalej
FORMULARZ ZAPYTANIA OFERTOWEGO