WIZYTÓWKA FIRMY

IGI MEDIA Maciej Nowak

IGI MEDIA Maciej Nowak

ul. Ozimska 60/10, 45-370 Opole
tel: 604 649 242
branża: reklama prasa media

Opis firmy

O nas

Przygotujemy Państwu kompletną komunikację z zakresu Custom Publishing. Oferujemy kreację, doradztwo, serwis dziennikarski i fotograficzny, wsparcie redakcyjne. Tworzymy zespół składający się ze specjalistów od dziennikarstwa, fotografii, designu, marketingu i public relations. Doradzamy klientom, którzy chcą wydawać publikacje firmowe, ale również dbają o komunikację i swój wizerunek.

Tworzymy od podstaw nie tylko magazyny firmowe, ale również katalogi, foldery, portfolia, raporty roczne, albumy, newslettery. Przygotowujemy artykuły, serwis fotograficzny i elektroniczne wersje wydawnictw na urządzenia mobilne - smartfony i tablety. Podpowiemy Państwu najlepsze rozwiązania i zapewnimy sprawne przeprowadzenie całego procesu wydawniczego, od pomysłu do gotowej gazety, która trafi do czytelnika.

Należymy do Stowarzyszenia Prasy Firmowej

Stowarzyszenie Prasy Firmowej powstało po to, by upowszechniać wysokie standardy jakościowe działalności wydawniczej. To platforma wymiany doświadczeń między przedstawicielami wydawców prasy firmowej, mass mediów, twórców z branży wydawniczej oraz klientów.

Oferta:

Custom publishing

Billboard oglądamy przez 3 sekundy, reklamę w telewizji – najwyżej 30 sekund, a prasa konsumencka jest nas w stanie zatrzymać najdłużej – nawet 20 minut. Pod warunkiem, że jest atrakcyjna. Żadne inne medium nie przykuwa uwagi czytelnika na tak długo, jak wydawnictwa konsumenckie. Co drugi czytelnik pożycza je swoim znajomym, a 62 proc. kupuje nowe przedmioty, o których przeczytało na łamach magazynów. Dzięki temu podejmują świadome decyzje zakupowe. Współczesna komunikacja custumowa opiera się na wielu kanałach: magazynach drukowanych, e-czasopismach, mediach społecznościowych i materiałach video. Oferujemy przygotowanie według obowiązujących na rynku trendów kompleksowej platformy komunikacji z Waszym konsumentem lub pracownikiem. Custom Publishing to jedno z najszybciej rozwijających się narzędzi marketingowych na świecie. Amerykańskie korporacje wydały w 2012 r. na content marketing o 9 proc. więcej niż rok wcześniej. Cały rynek wart był 44 miliardy dolarów.

Magazyny firmowe (wewnętrzne)

To najlepsze narzędzie komunikacji pomiędzy pracownikami i zarządem firmy. Integruje zespół i pozwala pracownikom zaistnieć na łamach. Dzięki nim pracownicy są świadomi ,co dzieje się w ich firmie, a z powodu lepszej orientacji są także bardziej efektywni w pracy. Cechuje ich większa lojalność i poczucie, że przynależą do firmy. Pracodawca wydając firmowy magazyn okazuje szacunek pracownikom.
Efekty:
- jawność
- użyteczność – skuteczne narzędzie pomagające w osiąganiu celów firmy
- aktualność – omawianie bieżących spraw z punktu widzenia interesującego pracowników
- zaangażowanie – poprawa relacji z pracownikami
Magazyn spełnia również rolę forum. Pracownicy mogą na jego łamach dyskutować o tym, co się dzieje w firmie, zamiast wylewać żale na ogólnodostępnych portalach internetowych. Opisywanie firmowych succes stories to jeden ze sposobów motywowania pracowników. Wydawanie własnego magazynu firmowego wpisuje się w coraz popularniejszą ideę Biznesu Społecznie Odpowiedzialnego (CSR).

Publikacje konsumenckie B2C i skierowane do partnerów biznesowych B2B

Według badań The Association of Publishing Agencies (APA) magazyny kierowane do klientów zwiększają ich lojalność o 32 proc. Trudno się dziwić, że obok reklamy internetowej Custom Publishing jest jednym z najszybciej rozwijających się narzędzi marketingowych na świecie. Własne wydawnictwo pokazuje, że firma dba o klienta i chce tworzyć dialog między marką a konsumentem. Dobry zewnętrzny magazyn świadczy o zaawansowaniu marketingowym firmy oraz jest wiarygodnym i oficjalnym źródłem informacji. Siła magazynów konsumenckich płynie z ich profesjonalnego przygotowania, zarówno od strony merytorycznej jak i edytorskiej. Odbiorca musi otrzymać wiele interesujących informacji, ale nie może odnieść wrażenia, że jedynym celem wydania magazynu jest promocja marki. Musi być przekonany, że otrzymuje produkt najwyższej jakości, który oprócz pożytecznych informacji zapewni mu również rozrywkę. Pomożemy Wam wybrać grupę docelową, przygotujemy nowoczesny i nietuzinkowy layout oraz zagwarantujemy tematykę korespondującą z charakterem publikacji.
- Opracowujemy artykuły i serwis fotograficzny
- Zapewniamy atrakcyjną formę
- Zajmujemy się dystrybucją

Aplikacje. Interaktywne magazyny

Przyszłość komunikacji to tablety i smartfony. Ponad 60 proc. Polaków ma dziś dostęp do internetu. Przygotowujemy interaktywne wersje magazynów (zarówno w systemach iOS ,jak i Android), które oferują wiele możliwości niedostępnych w mediach drukowanych. Możemy dołączać do nich pokazy slajdów, filmy, podcasty, galerie zdjęć i bezpośrednie połączenia z social media i stronami internetowymi klientów.

Newslettery

To szybka, skuteczna i mierzalna forma komunikacji internetowej, która zapewnia dotarcie z informacją do precyzyjnie określonej grupy odbiorców.

Media społecznościowe

Kanały social mediów dystrybuują „drobny” content, ale stosunkowo często uzupełniany: średnio 210 razy w roku albo 4 razy w tygodniu. Social media są częściej aktualizowane niż strony internetowe (165 razy w roku i 3 razy w tygodniu). Częstotliwość e-mailowych newsletterów to 37 na rok. Facebook i Twitter coraz częściej pojawiają się w rankingach cytowanych mediów, obok ugruntowanych tytułów prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych. Content marketing stał się multiplatformowy, wysoko zintegrowany i kompleksowy. Najbardziej popularnym sposobem dystrybucji markowej treści nie są już artykuły, ale social media.

Foto i Video

Stosowanie firmowych filmów video wzrosło w ostatnich trzech latach z 37 do 68 proc. Aktualnie, obok druku i internetu, to jedna z najbardziej powszechnych form content marketingu. Ponad połowa korzystających z tych narzędzi deklaruje, że w przyszłości będzie tworzyć jeszcze więcej takich treści. Współpracujemy m.in. z Witoldem Chojnackim, który fotografuje od ponad 20 lat. W swoim portfolio ma zdjęcia przygotowywane dla najbardziej renomowanych ogólnopolskich tytułów prasowych, na zlecenie najbardziej znanych agencji fotograficznych. Może się pochwalić wystawami i nagrodami (m.in. Grand Press Photo). Zajmuje się fotografią reporterską, modową, plenerową i reklamową. http://chojnackifoto.blogspot.com/

Fabryka tekstów

- Pisanie
- Redagowanie
- Korekta
Piszemy artykuły na wskazane przez klienta tematy bądź redagujemy nadesłane teksty. Stosujemy odpowiednie dla danego kanału zabiegi stylistyczne i retoryczne. Proponujemy profesjonalną korektę językową, by w prestiżowych magazynach uniknąć rażących błędów ortograficznych i stylistycznych, bądź też literówek. Reportaże, wywiady, felietony czy advertoriale nie mają przed nami tajemnic.

Zapraszamy do współpracy!!!
ul. Ozimska 60/10
45-370 Opole