PRZETARG NR: 21826077 z dnia 15.09.2021 r.

DODAJ DO SCHOWKA
Przedmiot Zastępcze usunięcie odpadów niebezpiecznych z porzuconej naczepy
Zamawiający Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Województwo Wielkopolskie
Powiat Poznań
Adres 60-763 Poznań, Siemiradzkiego 5a
E-mail przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
WWW https://gddkia.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Opis Zastępcze usunięcie odpadów niebezpiecznych z porzuconej naczepy w m. Janków, gm. Pleszew
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca się o utylizacji odpadów niebezpiecznych w naczepie ujawnionej na zatoce postojowej przy drodze krajowej nr 11 (km 376+9) na terenie działek 119, 120/1 arkusz mapy 1, obręb Janków (Gmina Pleszew, powiat pleszewski). Usługa polega na zastępczym usunięciu, transporcie, przechowaniu i zagospodarowaniu odpadów niebezpiecznych zlokalizowanych aktualnie na terenie ZGO spółka z o.o. w Jarocinie, na miejscu wyznaczonym do magazynowania odpadów zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami Województwa Wielkopolskiego
Załączniki
Treść https://gddkia.eb2b.com.pl/open-auctions.html

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zastępcze usunięcie odpadów niebezpiecznych z porzuconej naczepy w m. Janków, gm. Pleszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarzadzanie drogami krajowymi
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zastępcze usunięcie odpadów niebezpiecznych z porzuconej naczepy w m. Janków, gm. Pleszew
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b4b557e-161e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011367/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Zastępcze usunięcie odpadów niebezpiecznych z porzuconej naczepy w m.Janków , gm. Pleszew
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gddkia.eb2b.com.pl/.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://gddkia.eb2b.com.pl/.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.gddkia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O.PO.D-3.2413.95.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca się o utylizacji odpadów niebezpiecznych w naczepie ujawnionej na zatoce postojowej przy drodze krajowej nr 11 (km 376+9) na terenie działek 119, 120/1 arkusz mapy 1, obręb Janków (Gmina Pleszew, powiat pleszewski). Usługa polega na zastępczym usunięciu, transporcie, przechowaniu i zagospodarowaniu odpadów niebezpiecznych zlokalizowanych aktualnie na terenie ZGO spółka z o.o. w Jarocinie, na miejscu wyznaczonym do magazynowania odpadów zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami Województwa Wielkopolskiego
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Wykonawca musi posiadać odpowiednie zezwolenia właściwego organu na obrót (usuwanie, transport, przechowywanie, zagospodarowanie) odpadów z grup:
- 08 01 19 - zawiesiny wodne farby lub lakierów zawierające rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne,
- 08 01 20 - zawiesiny wodne farb lub lakierów inne niż wymienione w 08 01 19
- 08 01 11 - odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne,
- 08 01 15 - szlamy wodne zawierające farby i lakiery zawierające rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne
- 11 01 13 - odpady z odtłuszczania zawierające substancje niebezpieczne
- 11 01 98 - inne odpady zawierające substancje niebezpieczne
- 12 01 09 - oleje z obróbki metali łatwo ulegające biodegradacji
- 13 01 13 - inne oleje hydrauliczne
- 12 02 01 - wodne ciecze myjące
- 15 01 10 - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone.

Wraz z ofertą należy złożyć kopię stosownych zezwoleń.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Uprawnienia wraz z referencjami
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zapisy we wzorze umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa https://gddkia.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-23 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-22
Miejsce i termin składania Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gddkia.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Etapy i terminy
2021-11-03 11:00
Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa https://gddkia.eb2b.com.pl/
Wymagania SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O.PO.D-3.2413.95.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca się o utylizacji odpadów niebezpiecznych w naczepie ujawnionej na zatoce postojowej przy drodze krajowej nr 11 (km 376+9) na terenie działek 119, 120/1 arkusz mapy 1, obręb Janków (Gmina Pleszew, powiat pleszewski). Usługa polega na zastępczym usunięciu, transporcie, przechowaniu i zagospodarowaniu odpadów niebezpiecznych zlokalizowanych aktualnie na terenie ZGO spółka z o.o. w Jarocinie, na miejscu wyznaczonym do magazynowania odpadów zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami Województwa Wielkopolskiego
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Wykonawca musi posiadać odpowiednie zezwolenia właściwego organu na obrót (usuwanie, transport, przechowywanie, zagospodarowanie) odpadów z grup:
- 08 01 19 - zawiesiny wodne farby lub lakierów zawierające rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne,
- 08 01 20 - zawiesiny wodne farb lub lakierów inne niż wymienione w 08 01 19
- 08 01 11 - odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne,
- 08 01 15 - szlamy wodne zawierające farby i lakiery zawierające rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne
- 11 01 13 - odpady z odtłuszczania zawierające substancje niebezpieczne
- 11 01 98 - inne odpady zawierające substancje niebezpieczne
- 12 01 09 - oleje z obróbki metali łatwo ulegające biodegradacji
- 13 01 13 - inne oleje hydrauliczne
- 12 02 01 - wodne ciecze myjące
- 15 01 10 - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone.

Wraz z ofertą należy złożyć kopię stosownych zezwoleń.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Uprawnienia wraz z referencjami
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zapisy we wzorze umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
Specyfikacja SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gddkia.eb2b.com.pl/.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://gddkia.eb2b.com.pl/.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.gddkia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
Źródło BZP
Data dodania 15.09.2021
Termin składania ofert 03.11.2021
Branże:
  • sprzątanie pielęgnacja - terenowa
    • wywóz śmieci, asenizacja, opróżnianie szamba
  • utylizacja odpadów oczyszczalnie
    • utylizacja odpadów
    • utylizacja odpadów niebezpiecznych

Zmiana terminu 28.10.2021

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zastępcze usunięcie odpadów niebezpiecznych z porzuconej naczepy w m. Janków, gm. Pleszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarzadzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249509
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00181591/06
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 06
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Zamawiający wymaga przedłożenia uprawnień do unieszkodliwiania odpadów z grup jak określono w decyzji Burmistrz Miasta i Gminy Pleszew nr GO.6236.2.7.2020/2021 z 13.03.2021 r.

Po zmianie:
Zamawiający wymaga przedłożenia uprawnień do unieszkodliwiania (przetwarzania) odpadów z grup jak określono w decyzji Burmistrz Miasta i Gminy Pleszew nr GO.6236.2.7.2020/2021 z 13.03.2021 r.
Wykonawca przedłoży stosowne dokumenty do realizacji usługi na wezwanie Zamawiającego. Nie musi składać ich wraz z ofertą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-10-29 11:00

Po zmianie:
2021-11-03 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-10-29 12:00

Po zmianie:
2021-11-03 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-11-26

Po zmianie:
2021-12-02

Sprostowanie 21.10.2021

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zastępcze usunięcie odpadów niebezpiecznych z porzuconej naczepy w m. Janków, gm. Pleszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarzadzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240348
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00181591/05
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-10-22 11:00

Po zmianie:
2021-10-29 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-10-22 12:00

Po zmianie:
2021-10-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-11-19

Po zmianie:
2021-11-26

Zmiana terminu 21.10.2021

https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/284147

Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 Składanie ofert 2021-09-15 15:00:00 2021-10-29 11:00:00

Sprostowanie 13.10.2021

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zastępcze usunięcie odpadów niebezpiecznych z porzuconej naczepy w m. Janków, gm. Pleszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarzadzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230644
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00181591/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-10-08 11:00

Po zmianie:
2021-10-22 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-10-08 12:00

Po zmianie:
2021-10-22 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-11-05

Po zmianie:
2021-11-12

Sprostowanie 13.10.2021

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zastępcze usunięcie odpadów niebezpiecznych z porzuconej naczepy w m. Janków, gm. Pleszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarzadzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230677
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00181591/04
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-11-12

Po zmianie:
2021-11-19

Zmiana terminu 06.10.2021

https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/284147

Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 Składanie ofert 2021-09-15 15:00:00 2021-10-15 11:00:00

Sprostowanie 29.09.2021

https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/284147

Organizator: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD
BARBARA MATUSZCZAK
bmatuszczak@gddkia.gov.pl
Zamawiający: Oddział Poznań

Numer postępowania: O.PO.D-3.2413.95.2021
Nazwa postępowania: Zastępcze usunięcie odpadów niebezpiecznych z porzuconej naczepy w m. Janków, gm. Pleszew
Opis postępowania:

Zgodnie z SWZ

Grupa asortymentowa:
Postępowanie testowe: Nie
Typ postępowania: Otwarte
Rodzaj postępowania: Publiczne
Tryb udzielenia zamówienia: Niskocenny
Wymóg elektronicznego oświadczenia: Tak

Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena netto
Wymóg składania ofert: Wszystkie przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: 0 dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Oferent widzi ilość punktów: Tak
Oferenci widzą przyznane punkty uznaniowe: Tak
Domyślna waluta: PLN

Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 Składanie ofert 2021-09-15 15:00:00 2021-10-08 11:00:00

Sprostowanie 27.09.2021

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zastępcze usunięcie odpadów niebezpiecznych z porzuconej naczepy w m. Janków, gm. Pleszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarzadzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193600
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00181591/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Wykonawca musi posiadać odpowiednie zezwolenia właściwego organu na obrót (usuwanie, transport, przechowywanie, zagospodarowanie) odpadów z grup:
- 08 01 19 - zawiesiny wodne farby lub lakierów zawierające rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne,
- 08 01 20 – zawiesiny wodne farb lub lakierów inne niż wymienione w 08 01 19
- 08 01 11 – odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne,
- 08 01 15 – szlamy wodne zawierające farby i lakiery zawierające rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne
- 11 01 13 – odpady z odtłuszczania zawierające substancje niebezpieczne
- 11 01 98 – inne odpady zawierające substancje niebezpieczne
- 12 01 09 – oleje z obróbki metali łatwo ulegające biodegradacji
- 13 01 13 – inne oleje hydrauliczne
- 12 02 01 – wodne ciecze myjące
- 15 01 10 – opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone.

Wraz z ofertą należy złożyć kopię stosownych zezwoleń.

Po zmianie:
Zamawiający wymaga przedłożenia uprawnień do unieszkodliwiania odpadów z grup jak określono w decyzji Burmistrz Miasta i Gminy Pleszew nr GO.6236.2.7.2020/2021 z 13.03.2021 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-10-01 11:00

Po zmianie:
2021-10-08 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-10-01 12:00

Po zmianie:
2021-10-08 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-10-29

Po zmianie:
2021-11-05

zmiana terminu 21.09.2021

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zastępcze usunięcie odpadów niebezpiecznych z porzuconej naczepy w m. Janków, gm. Pleszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarzadzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186871
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00181591/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-09-23 11:00

Po zmianie:
2021-10-01 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-09-23 12:00

Po zmianie:
2021-10-01 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-10-22

Po zmianie:
2021-10-29
WERSJA DO DRUKU