ZLECENIA

ZNALEZIONO 1442 ZLECEŃ

Najnowsze zlecenia, ogłoszenia drobne, zapytania ofertowe od firm i osób prywatnych.

Numer Przedmiot Województwo Dodano
26794977 Wykonanie szklanych schodów wspornikowych Pomorskie 2024-03-18
26794924 Wykonanie sieci kanalizacyjno deszczowej 241 metrów Zachodniopomorskie 2024-03-18
26794863 Budowa stanu SSO budynku wielorodzinnego we Wrocławiu Dolnośląskie 2024-03-18
26794831 Zlecę ocieplenie domu Podkarpackie 2024-03-18
26794749 Zlecę wykonanie sufitu podwieszanego w łazience Podkarpackie 2024-03-18
26794596 Zlecę prace ocieplenie komina Wielkopolskie 2024-03-18
26794575 Zlecę prace elektrykowi Wielkopolskie 2024-03-18
26794466 Zlecę remont ogrodzenia Podkarpackie 2024-03-18
26794436 Modernizacja przyłącza elektroenergetycznego Pomorskie 2024-03-18
26794414 Generalny Wykonawca poszukuje budowlańców do remontów budynków Mazowieckie 2024-03-18
26794383 Szukam wykonawcy budowy budynku gospodarczego Mazowieckie 2024-03-18
26794373 Poszukujemy montera konstrukcji stalowych lub firmy podwykonawcze Małopolskie 2024-03-18
26794281 Zlecę prace przy remontach Mazowieckie 2024-03-18
26794257 Dam pracę dla murarzy, zbrojarzy, cieśli szalunkowych Małopolskie 2024-03-18
26793966 Poszukiwana ekipa remontowa Podkarpackie 2024-03-18
26793934 Firma ogólnobudowlana poszukuje pracownika do ociepleń Wielkopolskie 2024-03-18
26793922 Firma ogólnobudowlana zatrudni pracowników budowlanych lub pomocnika Wielkopolskie 2024-03-18
26793737 Zatrudnię pracowników do elewacji Mazowieckie 2024-03-18
26793693 Poszukuję hydraulika, pomocnika Mazowieckie 2024-03-18
26793684 Poszukuję brukarza, pomocnika Mazowieckie 2024-03-18

Zmień ustawienia wyszukiwarki

Strefa wiedzy


Zlecenia dla firm

Badania pokazują, że wśród pozytywnych stron prowadzenia własnej działalności gospodarczej można wyróżnić1:

  • Poprawę sytuacji materialnej.
  • Niezależność zawodową, finansową i personalną.
  • Samodzielność.
  • Nienormowany czas pracy.
  • Możliwość samorealizacji.
  • Budowanie sieci kontaktów poprzez zdobywanie zleceń dla firmy.
  • Perspektywa wyższych dochodów.
  • Poczucie własnej wartości, komfort psychiczny.
  • Odniesienie sukcesów zawodowych.
  • Wzrost efektywności pracy.

Jak wskazuje Teresa Piecuch, głównym celem prowadzenia działalności gospodarczej dla większości przedsiębiorstw jest chęć czerpania zysków2. To zadanie może zostać zrealizowane tylko przy odpowiedniej sprzedaży oferowanych produktów, dostaw lub usług. Nowe zlecenia dla firm generują przychody, które pozwalają pokryć wynagrodzenia pracowników, zadbać o właściwy stan gospodarki magazynowej czy zainwestować w nową technologię. W tym kontekście rodzi się pytanie o to, jak zdobyć zlecenia? Nauka idzie do przodu i dzisiaj można zorganizować cały segregator umów nie wychodząc nawet z biura. Jednym z tańszych i skuteczniejszych pomysłów, jest odpowiadanie na ogłoszenia zamieszczane w internecie.

1 A. Lemańska-Majdzik, Powody prowadzenia własnej działalności gospodarczej małych firm, Politechnika Częstochowska, s. 52-53.

2 T. Piecuch, Przedsiębiorczość. Podstawy teoretyczne, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2010.

Skąd firmy biorą zlecenia?

Skuteczność poszukiwania dodatkowych zleceń dla firm zależy w dużej mierze od rozpoznawalności marki oraz dostępności do nowych ogłoszeń. Jacek Kall definiuje markę jako „określoną kombinację produktu fizycznego, nazwy marki, logo, opakowania, komunikacji marketingowej oraz towarzyszącej im dostępności, które odróżniając ofertę danego przedsiębiorstwa od ofert konkurencyjnych, dostarczają nabywcy wyróżniających korzyści funkcjonalnych i/lub symbolicznych”1. Budowanie marki jest procesem długotrwałym i wymagającym zaangażowania w wielu sferach. Jednym z pomysłów na rozwój tego zasobu jest oferowanie wysokiej jakości w aktualnie prowadzonej aktywności gospodarczej. Obsługa zleceń dla firm to zatem nie tylko szansa na pomnożenie zysków, ale także budowa potencjału marki.

Jak zdobyć zlecenia, które w dłuższej perspektywie zaprocentują lojalnością klientów? Każdego dnia w Polsce pojawiają się setki propozycji w najróżniejszych branżach. Utrudnieniem w jak najszybszym dotarciu do podmiotu poszukującego wykonawcy jest z pewnością brak centralnej bazy zleceń dla firm. Każda firma, osoba prywatna, gospodarstwo rolne czy inny podmiot, może poszukiwać wykonawcy dzieła w dowolnym miejscu. Czasami ogłoszenia pojawiają się na ogólnopolskich serwisach dedykowanych dla zleceniodawców, innym razem dostępne są wyłącznie na stronach internetowych zamawiających lub w lokalnych mediach. Na jakich stronach szukać zleceń? Najlepiej, na jednej, która agreguje informacje zaczerpniętej z setek innych witryn. W serwisie oferent.com.pl istnieje możliwość wygodnego filtrowania bazy zleceń dla firm według interesujących nas kryteriów, tj. po:

  • przedmiocie,
  • województwie,
  • dacie dodania.

Dodatkowo każdy zainteresowany może określić wybraną branżę i otrzymywać regularne wiadomości zawierające posortowane informacje. Właśnie w ten sposób firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej znajdują zlecenia dla firm sprzątających, elektrycznych czy budowlanych.

3 J. Kall, Istota marki, „Integracja Europejska”, 2006/3, s. 60.

Zlecenia dla firm elektrycznych, budowlanych, informatycznych i nie tylko

Zastanawiają się Państwo jak znaleźć zlecenia remontowe? Zajmujecie się montażem oświetlenia drogowego i chcecie zweryfikować możliwość pozyskania dodatkowych zleceń dla firm elektrycznych? A może szukacie pracy jako monter stolarki drzwiowej, bram garażowych lub podłóg laminowanych? Jeśli tak, to dobrze trafiliście. Do serwisu oferent.com.pl każdego dnia roboczego trafia około stu nowych zleceń dla firm z najróżniejszych branż. Źródło zysków znajdą tu między innymi spółki z branży:

  • budowlanej,
  • elektrycznej,
  • transportowej,
  • wykończeniowej,
  • okiennej,
  • prac ziemnych,
  • aranżacyjnej,
  • kanalizacyjnej.
I wielu innych. W naszym serwisie znajdą Państwo informacje, na jakich stronach szukać zleceń, jakie są dane kontaktowe do zleceniodawcy oraz dokładny opis przedmiotu zamówienia.

Być szybkim i przekonującym, czyli pięć porad jak zdobyć zlecenia dla firmy?

Posiadając informację o dostępnym zleceniu dla firm sprzątających, elektrycznych czy hydraulicznych, szanse na zdobycie kontraktu są całkiem duże. Dysponujemy przecież danymi kontaktowymi do osoby, która realnie chce podjąć z nami współpracę. Niestety wykonanie telefonu czy napisanie wiadomości na skrzynkę elektroniczną nie wystarczy. Współczesny rynek ma charakter nadwyżkowy po stronie podaży. Inaczej mówiąc, nabywca styka się z szeroką gamą produktów, a na jego decyzje wywiera wpływ wiele czynników o charakterze4:

  • kulturowym,
  • społecznym,
  • osobowym,
  • ekonomicznych,
  • psychologicznym,
  • marketingowym.

W literaturze przedmiotu utworzono szereg modeli, które badają zachowania konsumentów5. My zwracamy uwagę na kilka aspektów, które warto wziąć pod uwagę przy zainteresowaniu danym zleceniem.

  • Poznanie potrzeb – czasami opis jest niewystarczający, zbyt lakoniczny. Warto dopytać o szczegóły, by rozwiać wszelkie wątpliwości.
  • Słuchanie zleceniodawcy – jeśli osoba prosi nas o kontakt telefoniczny w godzinach porannych, nie powinniśmy pisać maila po godzinie 16.
  • Profesjonalna komunikacja – jak zdobyć zlecenia? Poprzez profesjonalizm. Odpowiedni dobór słów zgodny z językiem korzyści, modulacja głosu, pozostawienie do siebie kontaktu, odniesienie się do szczegółów technicznych – w ten sposób można przekonać nawet osoby zdecydowane na inne propozycje.
  • Terminowość – im szybkiej podejmiemy kroki, tym większa szansa, że nikt nas nie uprzedzi.
  • Oferta – jeśli chcemy zyskać dodatkowe zlecenie dla firmy, musimy przygotować ofertę, która będzie wizytówką naszej marki. Poniżej zamieszczamy kilka pomysłów, jak wyróżnić się na tle konkurencji.

4 M. Adamowicz, A. Krasucka, Komunikacja marketingowa a zachowania nabywców na rynku towarów konsumpcyjnych, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, nr 45 (1/2016), s. 173.

5 Patrz modele ekonomiczne (Jevosona, Mengera, Walrasa, Pareto, Samueisona), modele psychologiczne (Pawłowa), modele motywacji (Freuda, Masłowa, Herzberga), modele społeczne (Veblena) w E. Roszkowska, Typy zachowań konsumenta na rynku – ujęcie w teorii kompleksów reguł, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2001, str. 145.

Skąd firmy biorą zlecenia, czyli sztuka tworzenie skutecznych ofert

Procedura odpowiadania na zlecenia jest dużo prostsza, niż zdobycie kontrahenta z przetargu. Nie ma tu szczegółowych wytycznych prawnych, Specyfikacji Warunków Zamówienia, ani dziesiątek innych formularzy, oświadczeń i dokumentów technicznych. Do złożenia propozycji nie będzie wymagane posiadania certyfikowanego podpisu kwalifikowanego ani wpłacenie wadium. Na podstawie zamieszczonego i zweryfikowanego zapotrzebowania, musimy skonstruować propozycję, która będzie odpowiadać na oczekiwania klienta.

Każda oferta musi precyzyjnie określać dane firmy oraz produkt, jaki chcemy zaoferować. Ważne jest dostosowanie go do potrzeb zleceniodawcy, które nie zawsze muszą wynikać wprost z ogłoszenia. W tym wypadku dobrym pomysłem jest wykonanie połączenia telefonicznego i przeprowadzenie dodatkowego wywiadu. W opisie produktu dobrze zawrzeć informacje o parametrach, cenach, gwarancjach, terminie wykonania oraz cechach wyróżniających na tle konkurencji. Mile widziane będą wszelkiego rodzaju ilustracje, grafiki i zdjęcia z podobnych wykonań. Wiarygodność naszej propozycji potwierdzą także referencje, które powinny stanowić integralny załącznik oferty. Tak skonstruowane, profesjonalne zaproszenie do współpracy, powinno wyróżnić nas na tle konkurencji, a ostatecznie przyczynić się do zdobycia nowych zleceń dla firmy.

Korzyści z przeglądania zleceń w serwisie oferent.com.pl

Korzystanie z naszej bazy nie wymaga zastanawiania się, na jakich stronach szukać zleceń. Dysponujemy innowacyjną technologią, która wszystkie ogłoszenia grupuje w jednym wykazie. Dzięki temu nasi klienci zyskują szereg korzyści, związanych z dostępem do nieograniczonej liczby nowych szans na podpisanie kontraktu. Należą do nich:

  • Niski koszt – jedyną opłatą jest tu dostęp do bazy. Nie jest wymagane wnoszenie wadium, zabezpieczenia należytego wykonania umowy czy innych zobowiązań.
  • Brak konieczności zatrudniania specjalisty – zdobywanie klientów wiąże się zazwyczaj z koniecznością zatrudnienia profesjonalnego przedstawiciela handlowego lub eksperta w dziedzinie prawa zamówień publicznych. W przypadku zleceń każdy przedsiębiorca jest w stanie samodzielnie odpowiadać na nowe zgłoszenia.
  • Szybki czas reakcji – dostęp do zleceń aktualizowany jest na bieżąco, nie ma więc ryzyka, że przy zaangażowaniu w przeszukiwanie dostępnych opcji, konkurencja nas wyprzedzi.
  • Brak regulacji prawnych – w przypadku zleceń nie obowiązują restrykcyjne zapisy ustawy Pzp. Odpowiedź na zgłoszenie może przybierać dowolną formę i powinna być uzależniona od oczekiwań zleceniodawcy.
  • Szeroki wachlarz dostępnych ofert – zlecenia dla firm elektrycznych, sprzątających czy programistycznych. Od budowy obory, przez malowanie elewacji, aż po transport wełny i garażu. Na serwisie dostępne są tysiące ogłoszeń ze wszystkich najważniejszych sektorów gospodarki.