PRZETARG NR: 27044274 z dnia 02.05.2024 r.

Przedmiot Dostawa i montaż aparatu do badań naczyniowych wraz z robotami budowlanymi w ramach realizacji III etapu inwestycji utworzenia ,,Ośrodka interwencji sercowo-naczyniowych"
Zamawiający Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T.Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej
Województwo Dolnośląskie
Powiat Wrocław
Adres 54-049 Wrocław, Gen.Augusta Emila Fieldorfa 2
Telefon/fax Telefon: +48 713064436
E-mail zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl
WWW https://platformazakupowa.pl/transakcja/920412
Kontakt Oficjalna nazwa: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T.Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej
Numer rejestracyjny: 8992228560
Adres pocztowy: Gen.Augusta Emila Fieldorfa 2
Miejscowość: Wrocław
Kod pocztowy: 54-049
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Wrocław (PL514)
Kraj: Polska
E-mail: zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl
Telefon: +48 713064436
Adres strony internetowej: www.szpital-marciniaka.wroclaw.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl
Profil nabywcy: https://szpital-marciniak.wroclaw.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
Opis DOSTAWA i montaż aparatu do badań naczyniowych wraz z robotami budowlanymi w ramach realizacji III etapu inwestycji utworzenia ,,Ośrodka interwencji sercowo-naczyniowych"
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 i następnych ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej także ,,Pzp".Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż aparatu do badań naczyniowych wraz z robotami budowlanymi obejmującymi budowę sali naczyniowej oraz modernizację i wyposażenie sali zabiegowej. Zamówienie realizowane jest w ramach przyznanej dotacji celowej na realizację zadania p.n.: ,,Poprawa bazy leczniczej" w wyniku Porozumienia DZ-N/15/2024 z dnia 8 lutego 2024r. oraz Ankesu nr 1 z dnia 18 marca 2024r. na realizację III etapu utworzenia Ośrodka Interwencji Sercowo-Naczyniowych obejmującego budowę sali naczyniowej (hybrydowej) oraz modernizację i wyposażenie sali zabiegowej wraz z zakupem dedykowanego aparatu do badań naczyniowych i niezbędnym zapleczem m.in. stołem zintegrowanym z aparatem, blatem przeziernym dla promieniowania, podwieszanymi monitorami, lampami operacyjnymi, ochronami radiologicznymi, kolumną anestezjologiczną, kolumną chirurgiczną kolumną perfuzyjną, systemem monitorowania, wózkiem zabiegowym, stolikami narzędziowymi, automatycznym wstrzykiwaczem kontrastu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wykazany i opisany w ,,Formularzu asortymentowym" (załącznik nr 2), w ,,Projektowanych postanowieniach umowy" (załącznik nr 3) oraz w ,,Dokumentacji projektowej " (załącznik nr 12) i ,,Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót" - STWiOR (załącznik nr 13) stanowiących integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawarte są w ,,Projektowanych postanowieniach umowy", stanowiących integralną część niniejszej SWZ. Wykonawca wraz z podpisaniem umowy zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ). Postępowanie o wartości zamówienia powyżej progów unijnych określonych w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych wydanego na podstawie art. 3 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Przed wszczęciem postępowania nie przeprowadzono wstępnych konsultacji rynkowych. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Przedmiot zamówienia
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ww. części został wykazany i opisany w ,,Formularzu asortymentowym" (załącznik nr 2 do SWZ) w ,,Projektowanych postanowieniach umowy" (załącznik nr 3) oraz w ,,Dokumentacji projektowej " (załącznik nr 12) i ,,Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót" - STWiOR (załącznik nr 13) stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wewnętrzny identyfikator: Przedm.zam.
Główna klasyfikacja (cpv): 33123000 Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45000000 Roboty budowlane, 79632000 Szkolenie pracowników
Załączniki
Treść https://platformazakupowa.pl/transakcja/920412

259573-2024 - Procedura konkurencyjna
259573-2024 - Procedura konkurencyjna
Polska - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej - Dostawa i montaż aparatu do badań naczyniowych wraz z robotami budowlanymi w ramach realizacji III etapu inwestycji utworzenia ,,Ośrodka interwencji sercowo-naczyniowych"
OJ S 86/2024 02/05/2024
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji - tryb standardowy
Dostawy -
Roboty budowlane
1. Nabywca
1.1.
Nabywca
Oficjalna nazwa: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T.Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej
Status prawny nabywcy: Podmiot prawa publicznego
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Zdrowie
2. Procedura
2.1.
Procedura
Tytuł: Dostawa i montaż aparatu do badań naczyniowych wraz z robotami budowlanymi w ramach realizacji III etapu inwestycji utworzenia ,,Ośrodka interwencji sercowo-naczyniowych"
Opis: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 i następnych ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej także ,,Pzp".Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż aparatu do badań naczyniowych wraz z robotami budowlanymi obejmującymi budowę sali naczyniowej oraz modernizację i wyposażenie sali zabiegowej. Zamówienie realizowane jest w ramach przyznanej dotacji celowej na realizację zadania p.n.: ,,Poprawa bazy leczniczej" w wyniku Porozumienia DZ-N/15/2024 z dnia 8 lutego 2024r. oraz Ankesu nr 1 z dnia 18 marca 2024r. na realizację III etapu utworzenia Ośrodka Interwencji Sercowo-Naczyniowych obejmującego budowę sali naczyniowej (hybrydowej) oraz modernizację i wyposażenie sali zabiegowej wraz z zakupem dedykowanego aparatu do badań naczyniowych i niezbędnym zapleczem m.in. stołem zintegrowanym z aparatem, blatem przeziernym dla promieniowania, podwieszanymi monitorami, lampami operacyjnymi, ochronami radiologicznymi, kolumną anestezjologiczną, kolumną chirurgiczną kolumną perfuzyjną, systemem monitorowania, wózkiem zabiegowym, stolikami narzędziowymi, automatycznym wstrzykiwaczem kontrastu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wykazany i opisany w ,,Formularzu asortymentowym" (załącznik nr 2), w ,,Projektowanych postanowieniach umowy" (załącznik nr 3) oraz w ,,Dokumentacji projektowej " (załącznik nr 12) i ,,Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót" - STWiOR (załącznik nr 13) stanowiących integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawarte są w ,,Projektowanych postanowieniach umowy", stanowiących integralną część niniejszej SWZ. Wykonawca wraz z podpisaniem umowy zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ). Postępowanie o wartości zamówienia powyżej progów unijnych określonych w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych wydanego na podstawie art. 3 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Przed wszczęciem postępowania nie przeprowadzono wstępnych konsultacji rynkowych. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
Identyfikator procedury: 1964488d-715f-4774-b660-baa29f863ddd
Wewnętrzny identyfikator: EZ/520/NT/24
Rodzaj procedury: Otwarta
Procedura jest przyspieszona: nie
2.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Dodatkowy charakter zamówienia: Roboty budowlane
Główna klasyfikacja (cpv): 33123000 Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45000000 Roboty budowlane, 79632000 Szkolenie pracowników
2.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Gen. Augusta Emila Fieldorf 2
Miejscowość: Wrocław
Kod pocztowy: 54-049
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Wrocław (PL514)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: 1.Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 5 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 2.Miejsce wykonywania dostawy i robót - siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 4.Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert. 5. ŚRODKIKOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ 5.1.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej ,,OpenNexus" https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_marciniak zwanej dalej ,,Platforma zakupowa". 5.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy zakupowej. 5.3.Wszelkie dokumenty sporządza się w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, doc, .docx, .odt., .txt, .rtf. ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 5.4.Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę, oświadczenia, JEDZ pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5.5.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 od 1 lipca 2016 roku. Nanoszenie jakichkolwiek zmian w treści dokumentów po opatrzeniu ww. podpisem może skutkować naruszeniem integralności podpisu, a w konsekwencji skutkować odrzuceniem oferty. 6.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 6.1. Oferta ma być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz inne materiały informacyjne w językach obcych należy złożyć (wczytać) przetłumaczone na język polski. 6.2. Wykonawcy przygotowują i przedkładają swoje oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SWZ. 6.3. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XV SWZ. 7. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE 7.1. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie, że dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ; b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o wyrobach medycznych potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny, w rozumieniu Ustawy o wyrobach medycznych jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (dotyczy aparatu do badań naczyniowych); c) materiały z danymi technicznymi producenta w języku polskim (np. instrukcje używania, strony katalogów itp.) potwierdzające wyspecyfikowane parametry wymagane oraz nazwę handlową, numery katalogowe (jeżeli dotyczy) i nazwę producenta zaoferowanych wyrobów ze wskazaniem nr strony, na której znajduje się ich potwierdzenie, d) materiały z danymi technicznymi producenta w języku polskim (np. instrukcje używania, strony katalogów itp.) potwierdzające wyspecyfikowane parametry dodatkowe (oceniane) zaoferowanych wyrobów ze wskazaniem miejsca w którym znajduje się ich potwierdzenie. 7.2.Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą. 8.Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp (tj. tzw. procedurę odwróconą). 9.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady(UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1),w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str.1). 10.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 200 000,00 zł. 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572). Pozostałe zapisy dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale XI SWZ.
2.1.3.
Wartość
Szacunkowa wartość bez VAT: 7 806 503,95 PLN
2.1.4.
Informacje ogólne
Informacje dodatkowe: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia: Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, podmiotowych środków dowodowych tj.: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (zwanego dalej ,,jednolitym dokumentem" lub JEDZ), stanowiącego Załącznik nr 4 określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z 06.01.2016, str. 16) zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w jednolitym dokumencie stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu. Instrukcja wypełniania jednolitego dokumentu zawiera załącznik nr 14 do SWZ. W jednolitym dokumencie należy podać m.in.: - na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp informacje wymagane w Części III lit. A JEDZ - na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp - informacje wymagane w Części III lit. B JEDZ; - na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. g) i pkt 2; w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - informacje wymagane w Części III lit. D JEDZ; - na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - informacje wymagane w Części III lit. C JEDZ; - na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h) i pkt 2; art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - informacje wymagane w Części III lit. C JEDZ, - Wykonawca w Części II Sekcji C JEDZ (Informacje na temat polegania na zdolności innych podmiotów), oświadcza czy polega na zdolności innych podmiotów, - Wykonawca w Części II Sekcji D JEDZ (Informacje dotyczące podwykonawców na których zdolności Wykonawca nie polega), oświadcza czy zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia. Jeżeli tak i o ile to wiadome podaje wykaz proponowanych podwykonawców. - Wykonawca w Części IV JEDZ może ograniczyć się do złożenia ogólnego oświadczenia dotyczącego wszystkich kryteriów kwalifikacji. Nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV oprócz pkt 10 sekcji C. - Część V (Ograniczenie liczby kwalifikujących się kandydatów) należy pozostawić niewypełnioną. b) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U z 2020r. poz. 1076 i 1086), o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust 1 pkt 1,2 i 4 ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; d) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp, a także określonych w Rozdziale V pkt 2B SWZ o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz określonych w Rozdziale V pkt 2A SWZ o których mowa w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1),w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1) - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
2.1.6.
Podstawy wykluczenia:
Udział w organizacji przestępczej: Podstawy wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp (więcej w dokumentach zamówienia)
Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi: Podstawy wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp (więcej w dokumentach zamówienia)
Korupcja: Podstawy wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp (więcej w dokumentach zamówienia)
Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu: Podstawy wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp (więcej w dokumentach zamówienia)
Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną: Podstawy wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp (więcej w dokumentach zamówienia)
Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym: Podstawy wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 pkt 1; w art.108 ust. 1 pkt 4; w art. 108 ust. 2 ustawy Pzp (więcej w dokumentach zamówienia)
Nadużycia: Podstawy wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp (więcej w dokumentach zamówienia)
Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy: Podstawy wykluczenia określone w art.108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp (więcej w dokumentach zamówienia)
Opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne: Podstawy wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (więcej w dokumentach zamówienia)
Płatność podatków: Podstawy wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (więcej w dokumentach zamówienia)
Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji: Podstawy wykluczenia określone w art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (więcej w dokumentach zamówienia)
Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia: Podstawy wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (więcej w dokumentach zamówienia)
5. Część zamówienia
5.1.
Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Przedmiot zamówienia
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ww. części został wykazany i opisany w ,,Formularzu asortymentowym" (załącznik nr 2 do SWZ) w ,,Projektowanych postanowieniach umowy" (załącznik nr 3) oraz w ,,Dokumentacji projektowej " (załącznik nr 12) i ,,Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót" - STWiOR (załącznik nr 13) stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wewnętrzny identyfikator: Przedm.zam.
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Dodatkowy charakter zamówienia: Roboty budowlane
Główna klasyfikacja (cpv): 33123000 Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45000000 Roboty budowlane, 79632000 Szkolenie pracowników
5.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2
Miejscowość: Wrocław
Kod pocztowy: 54-049
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Wrocław (PL514)
Kraj: Polska
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 5 Miesiące
5.1.5.
Wartość
Szacunkowa wartość bez VAT: 7 806 503,95 PLN
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Należy podać imiona i nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe członków personelu wyznaczonych do realizacji zamówienia: Niewymagane
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Kompetencje do prowadzenia danej działalności zawodowej
Wykorzystanie tego kryterium: Niestosowane
Kryterium:
Rodzaj: Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykorzystanie tego kryterium: Niestosowane
Kryterium:
Rodzaj: Zdolność techniczna i zawodowa
Wykorzystanie tego kryterium: Niestosowane
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Opis: Waga kryterium wynosi 60%
Waga (wartość procentowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Opis: Waga kryterium wynosi 40%
Waga (wartość procentowa, dokładna): 40
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/920412
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/920412
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Termin składania ofert: 04/06/2024 09:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 04/06/2024 09:15:00 (UTC+2)
Warunki zamówienia:
Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają ,,Projektowane postanowienia umowy" , stanowiące integralną część SWZ. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 454 i 455 ustawy Pzp. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach zawartych w ,,Projektowanych postanowieniach umowy" i przewidzianych w Ustawie Pzp. Wykonawca wraz z podpisaniem umowy zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ).
Wymagana jest umowa o poufności: nie
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: tak
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Informacje o terminach odwołania: Odwołanie wnosi się w terminie: a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a; Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie w przypadkach innych niż określone wyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych". Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T.Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T.Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej
Organizacja rozpatrująca oferty: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T.Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej
8. Organizacje
8.1.
ORG-0001
Oficjalna nazwa: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T.Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej
Numer rejestracyjny: 8992228560
Adres pocztowy: Gen.Augusta Emila Fieldorfa 2
Miejscowość: Wrocław
Kod pocztowy: 54-049
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Wrocław (PL514)
Kraj: Polska
E-mail: zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl
Telefon: +48 713064436
Adres strony internetowej: www.szpital-marciniaka.wroclaw.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl
Profil nabywcy: https://szpital-marciniak.wroclaw.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
8.1.
ORG-0002
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: 5262239325
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: odwolania@uzp.gov.pl
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Telefon: +48224587801
Faks: +48224587800
Role tej organizacji:
Organ odwoławczy
11. Informacje o ogłoszeniu
11.1.
Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia: 9c3fe866-d955-4de2-845c-88e48edca017 - 01
Typ formularza: Procedura konkurencyjna
Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji - tryb standardowy
Ogłoszenie - data wysłania: 29/04/2024 12:42:30 (UTC)
Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski
11.2.
Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia: 259573-2024
Numer wydania Dz.U. S: 86/2024
Data publikacji: 02/05/2024
Miejsce i termin składania TERMIN SKŁADANIA ofert: 11/06/2024 09:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
Wymagania dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach
Specyfikacja Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/920412
Źródło internet
Data dodania 02.05.2024
Termin składania ofert 11.06.2024
Branże:
  • automatyka elektronika
    • systemy sterowania przemysłowego
    • inteligentny dom, BMS
  • budownictwo - ciepłownictwo
    • instalacje c.o., grzejniki
  • budownictwo - obiekty wykończenia
    • remonty, naprawy, renowacje
    • wykończenia wnętrz, malowanie
    • posadzki, podłogi, parkiety
    • remonty - obiekty mieszkalne, publiczne
    • wykończenia - obiekty mieszkalne, publiczne
  • budownictwo - sanitarno-hydrauliczne
    • instalacje sanitarne w budynkach
    • instalacje ciepłej, zimnej wody
    • usługi glazurnicze
  • budownictwo - wielobranżowe/specjalistyczne
    • prace budowlane w obiektach medycznych
    • integracje systemów teletechnicznych
  • elektryka energetyka osprzęt
    • elektroinstalatorstwo
  • klimatyzacja wentylacja chłodnictwo
    • klimatyzacja, wentylacja - instalacja, serwis
    • instalacje nawiewu, rekuperacji, wentylacji, serwis
    • instalacje klimatyzacyjne, serwis
  • komputery informatyka internet
    • okablowanie strukturalne
  • meble/wyposażenie wnętrz
    • dywany wykładziny
  • medycyna - laboratoria środki chemiczne
    • gazy medyczne, instalacje
  • medycyna - sprzęt aparatura
    • meble medyczne
    • sprzęt medyczny
  • okna/drzwi/bramy/ogrodzenia
    • drzwi, drzwi antywłamaniowe, p.poż
  • oświetlenie elektryczne artykuły
    • dostawa i montaż żarówek i świetlówek
  • telekomunikacja łączność
    • transmisja danych, światłowody, linie, przyłącza

Aktualizacja ogłoszenia 15.05.2024

Pełna treść zmian dostępna w załączniku.
WERSJA DO DRUKU