PRZETARG NR: 14966620 z dnia 09.03.2018 r.

DODAJ DO SCHOWKA
Przedmiot Zaprojektowanie, dostawa i serwis systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta
Zamawiający Miasto Poznań
Województwo Wielkopolskie
Powiat Poznań
Adres 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
Telefon/fax Tel.: +48 618785210, Faks: +48 618785203
E-mail zp@um.poznan.pl
Kontakt Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
Poznań
61-841
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Abramczyk
Tel.: +48 618785210
E-mail: zp@um.poznan.pl
Faks: +48 618785203
Kod NUTS: PL415
Opis II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Zaprojektowanie, dostawa i serwis systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta Poznania.

Numer referencyjny: ZOU-XII.271.40.2018.MA
II.1.2)Główny kod CPV
32321200
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i serwis systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta Poznania, zwanego dalej Systemem.

2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:

1) opracowania dokumentacji projektowo-technicznej systemu zgodnie z założeniami przestawionymi przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 1 do umowy) oraz wstępnym projektem koncepcyjnym Wykonawcy,

2) demontażu obecnie zainstalowanego systemu wspierania obrad sesji Rady Miasta, okablowania i innego sprzętu podlegającego wymianie w ramach umowy oraz utylizacji zdemontowanych urządzeń i kabli,

3) dostarczenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta Poznania,

4) uzyskania certyfikatu dla Systemu z zakresie bezpieczeństwa aplikacji, poprawności obliczania wyników głosowań i zapewnienia tajności,

5) udzielenia Zamawiającemu licencji na oprogramowanie będące składnikiem systemu,

6) dostarczenia dokumentacji powykonawczej systemu

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71320000
32232000
48421000
48781000
48952000
32323300
50300000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Poznań.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i serwis systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta Poznania, zwanego dalej Systemem.

2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:

1) opracowania dokumentacji projektowo-technicznej systemu zgodnie z założeniami przestawionymi przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 1 do umowy) oraz wstępnym projektem koncepcyjnym Wykonawcy,

2) demontażu obecnie zainstalowanego systemu wspierania obrad sesji Rady Miasta, okablowania i innego sprzętu podlegającego wymianie w ramach umowy oraz utylizacji zdemontowanych urządzeń i kabli,

3) dostarczenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta Poznania,

4) uzyskania certyfikatu dla Systemu z zakresie bezpieczeństwa aplikacji, poprawności obliczania wyników głosowań i zapewnienia tajności,

5) udzielenia Zamawiającemu licencji na oprogramowanie będące składnikiem systemu,

6) dostarczenia dokumentacji powykonawczej systemu oraz instrukcji obsługi urządzeń i oprogramowania,

7) świadczenia obsługi serwisowej systemu przez okres 24 miesięcy zgodnie z SLA określonym w projekcie umowy.

3. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej w Sali sesyjnej nr 2 w budynku Urzędu Miasta Poznania, w celu zapoznania się przez wykonawców ze specyfiką pomieszczeń, w których zainstalowany zostanie system oraz funkcjonuje obecny w następujących terminach:

1) 16.03.2018 r. godz. 12:00

2) 20.03.2018 r. godz. 12:00

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący stanowi załącznik nr 1 do umowy.

Szczegółowe warunki realizacji zadania, wraz z warunkami gwarancji wymaganymi przez Zamawiającego oraz warunkami świadczenia usług serwisowych zawiera wzór umowy, załącznik nr 9 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/08/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający zamierza przeznaczyć na zaprojektowanie i dostawę systemu kwotę 1 500 000 PLN i nie może jej zwiększyć.

Ustala się wadium w wysokości: 38 000,00 PLN.
Załączniki
Treść Dostawy - 105094-2018

Zobacz pierwsze ogłoszenie
Wyświetl poprzednie ogłoszenie
54/94
Przejdź do następnego ogłoszenia
Wyświetl ostatnie ogłoszenie

Język oryginałuDane

09/03/2018 S48 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

I.II.III.IV.VI.

Polska-Poznań: Urządzenia audiowizualne

2018/S 048-105094

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
Poznań
61-841
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Abramczyk
Tel.: +48 618785210
E-mail: zp@um.poznan.pl
Faks: +48 618785203
Kod NUTS: PL415

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.poznan.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.poznan.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Zaprojektowanie, dostawa i serwis systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta Poznania.

Numer referencyjny: ZOU-XII.271.40.2018.MA
II.1.2)Główny kod CPV
32321200
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i serwis systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta Poznania, zwanego dalej Systemem.

2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:

1) opracowania dokumentacji projektowo-technicznej systemu zgodnie z założeniami przestawionymi przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 1 do umowy) oraz wstępnym projektem koncepcyjnym Wykonawcy,

2) demontażu obecnie zainstalowanego systemu wspierania obrad sesji Rady Miasta, okablowania i innego sprzętu podlegającego wymianie w ramach umowy oraz utylizacji zdemontowanych urządzeń i kabli,

3) dostarczenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta Poznania,

4) uzyskania certyfikatu dla Systemu z zakresie bezpieczeństwa aplikacji, poprawności obliczania wyników głosowań i zapewnienia tajności,

5) udzielenia Zamawiającemu licencji na oprogramowanie będące składnikiem systemu,

6) dostarczenia dokumentacji powykonawczej systemu

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71320000
32232000
48421000
48781000
48952000
32323300
50300000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Poznań.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i serwis systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta Poznania, zwanego dalej Systemem.

2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:

1) opracowania dokumentacji projektowo-technicznej systemu zgodnie z założeniami przestawionymi przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 1 do umowy) oraz wstępnym projektem koncepcyjnym Wykonawcy,

2) demontażu obecnie zainstalowanego systemu wspierania obrad sesji Rady Miasta, okablowania i innego sprzętu podlegającego wymianie w ramach umowy oraz utylizacji zdemontowanych urządzeń i kabli,

3) dostarczenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta Poznania,

4) uzyskania certyfikatu dla Systemu z zakresie bezpieczeństwa aplikacji, poprawności obliczania wyników głosowań i zapewnienia tajności,

5) udzielenia Zamawiającemu licencji na oprogramowanie będące składnikiem systemu,

6) dostarczenia dokumentacji powykonawczej systemu oraz instrukcji obsługi urządzeń i oprogramowania,

7) świadczenia obsługi serwisowej systemu przez okres 24 miesięcy zgodnie z SLA określonym w projekcie umowy.

3. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej w Sali sesyjnej nr 2 w budynku Urzędu Miasta Poznania, w celu zapoznania się przez wykonawców ze specyfiką pomieszczeń, w których zainstalowany zostanie system oraz funkcjonuje obecny w następujących terminach:

1) 16.03.2018 r. godz. 12:00

2) 20.03.2018 r. godz. 12:00

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący stanowi załącznik nr 1 do umowy.

Szczegółowe warunki realizacji zadania, wraz z warunkami gwarancji wymaganymi przez Zamawiającego oraz warunkami świadczenia usług serwisowych zawiera wzór umowy, załącznik nr 9 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/08/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający zamierza przeznaczyć na zaprojektowanie i dostawę systemu kwotę 1 500 000 PLN i nie może jej zwiększyć.

Ustala się wadium w wysokości: 38 000,00 PLN.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Zgodnie ze wzorem umowy wraz z załącznikami.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 29/03/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 29/03/2018
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:

Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień.

I Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań pok. 152.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
08/03/2018
Miejsce i termin składania Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 29/03/2018
Wymagania dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia
Specyfikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.poznan.pl
Źródło internet
Data dodania 09.03.2018
Termin składania ofert 29.03.2018
Branże:
  • artykuły biurowe osprzęt biurowy
    • kserokopiarki, faksy, drukarki, skanery
    • rzutniki, projektory
  • automatyka elektronika
    • audiowizualne systemy
    • inne elektroniczne urządzenia
    • identyfikacyjne karty, czytniki
    • elektroniczne systemy informacyjne
    • kamery, magnetowidy
    • systemy sterowania przemysłowego
    • systemy audio, głośniki, mikrofony
  • elektryka energetyka osprzęt
    • elektroinstalatorstwo
  • komputery informatyka internet
    • oprogramowanie - komputerowe
    • oprogramowanie - usługi specjalistyczne
    • komputery pc, serwery
    • akcesoria, peryferia komputerowe
    • drukarki, skanery, monitory
  • meble/wyposażenie wnętrz
    • inne wyposażenie wnętrz
  • okna/drzwi/bramy/ogrodzenia
    • okna, okna dachowe, świetliki, parapety
    • rolety, markizy, moskitiery, verticale, żaluzje
  • projektowanie/dokumentacja/architektura
    • projekty - instalacje elektryczne
    • projekty - systemy automatyki
    • projekty - teletechniczne, alarmowe, komputerowe - instalacje
Wynik przetargu: Przejdź do wyniku

Sprostowanie 13.03.2018

Dostawy - 110530-2018

Zobacz pierwsze ogłoszenie
Wyświetl poprzednie ogłoszenie
52/72
Przejdź do następnego ogłoszenia
Wyświetl ostatnie ogłoszenie

Język oryginałuDaneDokumenty powiązane

13/03/2018 S50 - - Dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta

I.II.VI.VII.

Polska-Poznań: Urządzenia audiowizualne

2018/S 050-110530

Sprostowanie

Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Dostawy

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2018/S 048-105094)

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)Nazwa i adresy
Miasto Poznań
pl. Kolegiacki 17
Poznań
61-841
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Abramczyk
Tel.: +48 618785210
E-mail: zp@um.poznan.pl
Faks: +48 618785203
Kod NUTS: PL415

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.poznan.pl

Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Zaprojektowanie, dostawa i serwis systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta Poznania

Numer referencyjny: ZOU-XII.271.40.2018.MA
II.1.2)Główny kod CPV
32321200
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i serwis systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta Poznania, zwanego dalej Systemem.

2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:

1) opracowania dokumentacji projektowo-technicznej systemu zgodnie z założeniami przestawionymi przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 1 do umowy) oraz wstępnym projektem koncepcyjnym Wykonawcy,

2) demontażu obecnie zainstalowanego systemu wspierania obrad sesji Rady Miasta, okablowania i innego sprzętu podlegającego wymianie w ramach umowy oraz utylizacji zdemontowanych urządzeń i kabli,

3) dostarczenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia systemu obsługi posiedzeń Rady Miasta Poznania,

4) uzyskania certyfikatu dla Systemu z zakresie bezpieczeństwa aplikacji, poprawności obliczania wyników głosowań i zapewnienia tajności,

5) udzielenia Zamawiającemu licencji na oprogramowanie będące składnikiem systemu,

6) dostarczenia dokumentacji powykonawczej systemu

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
09/03/2018
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 048-105094

Sekcja VII: Zmiany
VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.1.1
Zamiast:

Procedura otwarta

Powinno być:

Procedura otwarta, przyspieszona

Pilna potrzeba udzielenia zamówienia wynika z:

— konieczności dostosowania warunków technicznych transmisji i utrwalania obrad Rady Miasta Poznania do nowoprzyjętych przepisów regulujących zakres działania organów stanowiących samorządu terytorialnego (zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 11.1.2018 r. o zmianie niektórych ustaw w celu zwiększenia udziału obywateli w procesie wybierania, funkcjonowania i kontrolowania niektórych organów publicznych zasady dot. transmisji i utrwalania obrad rady miasta stosuje się do kadencji organów jednostek samorządu terytorialnego następujących po kadencji, w czasie której niniejsza ustawa weszła w życie, tj. od grudnia 2018 r.),

— konieczności dostosowania warunków technicznych transmisji, utrwalania i udostępniania obywatelom obrad Rady Miasta Poznania oraz do przepisów ustawy o jawności życia publicznego (projekt ustawy został skierowany do Komitetu Rady Ministrów i zgodnie z jego brzmieniem wchodzi w życie z rozpoczęciem kadencji samorządów wybranych w 2018 r.).

Prace związane z montażem systemu i sprzętu, który będzie spełniał warunki techniczne transmisji, utrwalania i udostępniania obywatelom obrad Rady Miasta Poznania, ze względu na zabytkowy i reprezentacyjny charakter Sali sesyjnej, harmonogram posiedzeń Rady Miasta oraz innych spotkań zarezerwowanych na tej sali, mogą zostać wykonane jedynie w okresie przerwy wakacyjnej. Prace RMP przewidują przerwę w obradach w okresie lipiec–sierpień 2018 r.

Urząd Miasta Poznania jest zobowiązany przepisami do dostosowania warunków technicznych obrad RMP przed rozpoczęciem nowej kadencji – tj. przed grudniem 2018 r.

Ze względu na konieczność dostosowania się do ww. terminów, określonych czynnikami zewnętrznymi i niezależnymi od zamawiającego zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia.

VII.2)Inne dodatkowe informacje:
WERSJA DO DRUKU