PRZETARG NR: 27019761 z dnia 26.04.2024 r.

Przedmiot Dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
Zamawiający Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
Województwo Mazowieckie
Powiat Warszawa
Adres 02-093 Warszawa, ul.Ludwika Pasteura 3
Telefon/fax Telefon: +48 22 589 21 80
E-mail przetargi@nencki.edu.pl
Kontakt Oficjalna nazwa: Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
Numer rejestracyjny: 5250009269
Departament: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Adres pocztowy: ul.Ludwika Pasteura 3
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-093
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
E-mail: przetargi@nencki.edu.pl
Telefon: +48 22 589 21 80
Adres strony internetowej: www.nencki.edu.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://e-propublico.pl/
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
Opis DOSTAWA materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych - etap II
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów laboratoryjnych do celów naukowo-badawczych (dalej: przedmiot zamówienia, materiały laboratoryjne, materiały lub produkty), z podziałem na następujące części, na które dopuszczono możliwość złożenia oferty częściowej: Część nr 1 - Materiały laboratoryjne Biologix lub równoważne, Część nr 2 - Materiały laboratoryjne Bio-rad lub równoważne, Część nr 3 - Materiały laboratoryjne Nest lub równoważne, Część nr 4 - Materiały laboratoryjne Sarstedt lub równoważne, Część nr 5 - Materiały laboratoryjne Starlab lub równoważne

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Część nr 1 - Materiały laboratoryjne Biologix lub równoważne
Opis: Zakup dotyczy materiałów producenta wskazanego w nazwie tej części (Biologix) lub równoważnych do nich. Wykaz materiałów do zaoferowania znajduje się w SWZ (w odpowiednim do tej części Załączniku nr 2.1_Zestawieniu asortymentowo-cenowym). Nazwy i ilości materiałów laboratoryjnych wskazanych w tych formularzach zostały określone na podstawie analizy zamówień udzielonych i rozliczonych w okresie 12 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania, określonych na podstawie baz danych własnych Instytutu. Opis zamówienia znajduje się w SWZ (w pkt 4.1) i jest obowiązujący dla tej części. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zawarte są w SWZ (m.in. we wzorze umowy).
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 1
Główna klasyfikacja (cpv): 38437000 Pipety i akcesoria laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192500 Probówki, 33141000 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Część nr 2 - Materiały laboratoryjne Bio-rad lub równoważne
Opis: Zakup dotyczy materiałów producenta wskazanego w nazwie tej części (Bio-rad) lub równoważnych do nich. Wykaz materiałów do zaoferowania znajduje się w SWZ (w odpowiednim do tej części Załączniku nr 2.2_Zestawieniu asortymentowo-cenowym). Nazwy i ilości materiałów laboratoryjnych wskazanych w tych formularzach zostały określone na podstawie analizy zamówień udzielonych i rozliczonych w okresie 12 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania, określonych na podstawie baz danych własnych Instytutu. Opis zamówienia znajduje się w SWZ (w pkt 4.1) i jest obowiązujący dla tej części. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zawarte są w SWZ (m.in. we wzorze umowy).
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 2
Główna klasyfikacja (cpv): 38437000 Pipety i akcesoria laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192500 Probówki, 33141000 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Część nr 3 - Materiały laboratoryjne Nest lub równoważne
Opis: Zakup dotyczy materiałów producenta wskazanego w nazwie tej części (Nest) lub równoważnych do nich. Wykaz materiałów do zaoferowania znajduje się w SWZ (w odpowiednim do tej części Załączniku nr 2.3_Zestawieniu asortymentowo-cenowym). Nazwy i ilości materiałów laboratoryjnych wskazanych w tych formularzach zostały określone na podstawie analizy zamówień udzielonych i rozliczonych w okresie 12 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania, określonych na podstawie baz danych własnych Instytutu. Opis zamówienia znajduje się w SWZ (w pkt 4.1) i jest obowiązujący dla tej części. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zawarte są w SWZ (m.in. we wzorze umowy).
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 3
Główna klasyfikacja (cpv): 38437000 Pipety i akcesoria laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192500 Probówki, 33141000 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: Część nr 4 - Materiały laboratoryjne Sarstedt lub równoważne
Opis: Zakup dotyczy materiałów producenta wskazanego w nazwie tej części (Sarstedt) lub równoważnych do nich. Wykaz materiałów do zaoferowania znajduje się w SWZ (w odpowiednim do tej części Załączniku nr 2.4_Zestawieniu asortymentowo-cenowym). Nazwy i ilości materiałów laboratoryjnych wskazanych w tych formularzach zostały określone na podstawie analizy zamówień udzielonych i rozliczonych w okresie 12 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania, określonych na podstawie baz danych własnych Instytutu. Opis zamówienia znajduje się w SWZ (w pkt 4.1) i jest obowiązujący dla tej części. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zawarte są w SWZ (m.in. we wzorze umowy).
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 4
Główna klasyfikacja (cpv): 38437000 Pipety i akcesoria laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192500 Probówki, 33141000 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Część zamówienia: LOT-0005
Tytuł: Część nr 5 - Materiały laboratoryjne Starlab lub równoważne
Opis: Zakup dotyczy materiałów producenta wskazanego w nazwie tej części (Starlab) lub równoważnych do nich. Wykaz materiałów do zaoferowania znajduje się w SWZ (w odpowiednim do tej części Załączniku nr 2.5_Zestawieniu asortymentowo-cenowym). Nazwy i ilości materiałów laboratoryjnych wskazanych w tych formularzach zostały określone na podstawie analizy zamówień udzielonych i rozliczonych w okresie 12 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania, określonych na podstawie baz danych własnych Instytutu. Opis zamówienia znajduje się w SWZ (w pkt 4.1) i jest obowiązujący dla tej części. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zawarte są w SWZ (m.in. we wzorze umowy).
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 5
Główna klasyfikacja (cpv): 38437000 Pipety i akcesoria laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192500 Probówki, 33141000 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Załączniki
Treść 251716-2024 - Procedura konkurencyjna
251716-2024 - Procedura konkurencyjna
Polska - Pipety i akcesoria laboratoryjne - Dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych - etap II
OJ S 83/2024 26/04/2024
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji - tryb standardowy
Dostawy
1. Nabywca
1.1.
Nabywca
Oficjalna nazwa: Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
Status prawny nabywcy: Podmiot prawa publicznego
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Ogólne usługi publiczne
2. Procedura
2.1.
Procedura
Tytuł: Dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych - etap II
Opis: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów laboratoryjnych do celów naukowo-badawczych (dalej: przedmiot zamówienia, materiały laboratoryjne, materiały lub produkty), z podziałem na następujące części, na które dopuszczono możliwość złożenia oferty częściowej: Część nr 1 - Materiały laboratoryjne Biologix lub równoważne, Część nr 2 - Materiały laboratoryjne Bio-rad lub równoważne, Część nr 3 - Materiały laboratoryjne Nest lub równoważne, Część nr 4 - Materiały laboratoryjne Sarstedt lub równoważne, Część nr 5 - Materiały laboratoryjne Starlab lub równoważne.
Identyfikator procedury: 1490f5f0-a964-41ed-b837-8c581b5a4ac4
Wewnętrzny identyfikator: AZP-261-12/2024
Rodzaj procedury: Otwarta
2.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 38437000 Pipety i akcesoria laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192500 Probówki, 33141000 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
2.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: ul. Ludwika Pasteura 3
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-093
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
2.1.4.
Informacje ogólne
Informacje dodatkowe: 1. Dokumenty wymagane na etapie składania ofert oraz dokumenty składane na wezwanie zamawiającego-zgodnie z SWZ 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie: - art. 108 ustawy Pzp. - art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 835), - art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), rozporządzenie 2022/576. 3. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje procedurę, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp. 4. Wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przeprowadzenia postępowania i do skutecznego złożenia oferty znajdują się w SWZ. 5. Skrót ,,ustawa Pzp", ,,Pzp" oznacza ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity; Dz.U. 2022 poz. 1710). 6. Skrót ,,SWZ" oznacza Specyfikację Warunków Zamówienia, która jest podstawowym dokumentem określającym zasady udzielania zamówienia i zostanie udostępniona na stronie prowadzonego postępowania po publikacji niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Wykonawca przed przystąpieniem do sporządzenia oferty musi zapoznać się z treścią SWZ. 7. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. (z wyłączeniem korespondencji dot. zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, która odbywa się na zasadach wskazanych w pkt. 22.3 SWZ -korespondencja pocztą elektroniczną). 8. Korzystanie z Platformy na stronie https://e-propublico.pl przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 Pzp.
2.1.6.
Podstawy wykluczenia:
Udział w organizacji przestępczej: przesłanka wykluczenia określona w art. 108 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy Pzp w odniesieniu do przestępstwa wskazanego w art. 258 Kodeksu karnego.
Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną: przesłanka wykluczenia określona w art. 108 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy Pzp, która dotyczy przestępstwa terrorystycznego lub przestępstwa związanego z działalnością terrorystyczną, czyli przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 par. 20 Kodeksu karnego.
Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji: przesłanka wykluczenia określona w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi: przesłanka wykluczenia określona w art. 108 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy Pzp, w odniesieniu do przestępstwa powierzenia wykonania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 roku o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, oraz handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego.
Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym: podstawy wykluczenia przewidziane w przepisach ustawy Pzp, które nie mają swojego odpowiednika w przepisach dyrektyw dotyczących zamówień publicznych. Przesłanki te dotyczą; -wykluczenia wykonawcy w przypadku wskazania za przestępstwo, o którym mowa w art. 47 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie; -wykluczenia wykonawcy w przypadku skazania za przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów i przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. g) i pkt 2 ustawy Pzp), tj. za przestępstw a, o których mowa w art. 270 - 277d Kodeksu karnego (przestępstwa wiarygodności dokumentów) i przestępstw a, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego [przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu], z wyjątkiem przestępstwa udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299. Kodeksu karnego.
Opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne: podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zakresie w jakim dotyczą one opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
Płatność podatków: podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zakresie w jakim dotyczą one podatków i opłat.
Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy: podstawy wykluczenia wskazane w: -art. 108 ust. 1 pkt 1 lit h i pkt 2 ustawy Pzp, jeśli osoby występujące po jego stronie zamawiającego zostały ukarane za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769).
Korupcja: podstawy wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy Pzp w odniesieniu do przestępstw wymienionych w art. 228 - 230a lub 250a Kodeksu karnego, art. 46 lub art. 48 ustawy o sporcie lub art. 54 ust 1- 4 ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.
Nadużycia: podstawy wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy Pzp w odniesieniu do przestępstwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, jak również przestępstw skarbowych, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. g) ustawy Pzp.
Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia: opisuje postawę wykluczenia, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu: przesłanka wykluczenia określona w art. 108 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy Pzp w odniesieniu do przestępstw wskazanych w art. 299 lub art. 165a Kodeksu karnego.
5. Część zamówienia
5.1.
Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Część nr 1 - Materiały laboratoryjne Biologix lub równoważne
Opis: Zakup dotyczy materiałów producenta wskazanego w nazwie tej części (Biologix) lub równoważnych do nich. Wykaz materiałów do zaoferowania znajduje się w SWZ (w odpowiednim do tej części Załączniku nr 2.1_Zestawieniu asortymentowo-cenowym). Nazwy i ilości materiałów laboratoryjnych wskazanych w tych formularzach zostały określone na podstawie analizy zamówień udzielonych i rozliczonych w okresie 12 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania, określonych na podstawie baz danych własnych Instytutu. Opis zamówienia znajduje się w SWZ (w pkt 4.1) i jest obowiązujący dla tej części. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zawarte są w SWZ (m.in. we wzorze umowy).
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 1
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 38437000 Pipety i akcesoria laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192500 Probówki, 33141000 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
5.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: ul. Ludwika Pasteura 3
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-093
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 25/07/2024
Okres obowiązywania: 12 Miesiące
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Program funduszy UE: ,,Horyzont Europa" - program ramowy w zakresie badań naukowych i innowacji
Identyfikator funduszy UE: ERC Starting Grant 101077099-OGRE, Horizon MSCA 10107334- Chrome_rare, Horizon RIA 101080329-PAS GRAS
Więcej informacji na temat funduszy UE: Zamówienie finansowane może być finansowane z różnych źródeł : z subwencji i z innych środków tj. granty NCN, NCBIR, FNP, Fundusze Europejskie, np. ERC Starting Grant 101077099-OGRE, Horizon MSCA 10107334- Chrome_rare, Horizon RIA 101080329-PAS GRAS; oraz innych projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej po podpisaniu stosownych umów lub otrzymaniu decyzji uprawniających do angażowania kosztów
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)
Informacje dodatkowe: Maksymalny okres obowiązywania umowy to 12 miesiące. Umowa będzie realizowana do upływu okresu jej obowiązywania lub do wyczerpania kwoty brutto - wartości zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy, w zależności co nastąpi wcześniej. Jednakże umowa w zakresie niniejszej części nie może zacząć obowiązywać wcześniej przed datą wskazaną w polu: Data początkowa (BT-536-Lot).
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Inne
Nazwa: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Nazwa: Cena
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Wycofanie zamówienia
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 5
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Upust na materiały spoza listy
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 15
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Dodatkowy upust na zamówienia częściowe o wartości równej lub większej niż 5 000 zł
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 15
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://e-propublico.pl
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://e-propublico.pl
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Wymagane
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Termin składania ofert: 04/06/2024 11:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 45 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 04/06/2024 11:15:00 (UTC+2)
Miejsce: https://e-propublico.pl
Informacje dodatkowe: Otwarcie ofert nastąpi automatycznie na platformie e-ProPublico (strona prowadzonego postępowania). Informacje dodatkowe: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl, (z wyłączeniem korespondencji dot. zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, która odbywa się na zasadach wskazanych w pkt. 23.3 -korespondencja pocztą elektroniczną). 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: "Dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych - etap II" - znak sprawy: AZP-261-12/2024. 4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 7. Opis sposobu przygotowania oferty składanej w formie elektronicznej: 1) Wykonawca, chcąc przystąpić do udziału w postępowaniu, loguje się na Platformie, w menu "Ogłoszenia" wyszukuje niniejsze postępowanie, otwiera je klikając w jego temat, a następnie korzysta z funkcji "Zgłoś udział w postępowaniu" na karcie Informacje ogólne"; 2) w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie, należy skorzystać z funkcji "Zarejestruj". Po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma wiadomość e-mail na zdefiniowany adres poczty elektronicznej, z opcją aktywacji konta. Aktywacja konta jest konieczna do zakończenia procesu rejestracji i umożliwia zalogowanie się na Platformie; 3) oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, powinna być podpisana ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych, a następnie przesłana Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy, poprzez dodanie dokumentów na karcie "Oferta/Załączniki", za pomocą opcji "Załącz plik" i użycie przycisku "Załącz"; 4) jeżeli umocowanie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca do oferty powinien dołączyć dokument pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione i obejmujące swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem przez notariusza przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego; 5) wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chce zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym pliku, na karcie "Oferta/Załączniki", w tabeli "Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa", za pomocą opcji "Załącz plik" i użycie przycisku "Załącz"; 6) potwierdzeniem prawidłowo załączonego pliku jest automatyczne wygenerowanie przez Platformę komunikatu systemowego o treści "Plik został poprawnie przesłany na platformę; 7) ostateczne złożenie oferty wraz z załącznikami Wykonawca musi potwierdzić klikając w przycisk "Złóż ofertę"; 8) złożenie oferty zostanie potwierdzone komunikatem systemowym z podaniem terminu jej złożenia oraz aktywowana zostanie dla Wykonawcy możliwość pobrania, w stosunku do każdego z przesłanych plików, automatycznie wystawionego przez Platformę dokumentu EPO (Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru), będącego dowodem potwierdzającym fakt i czas dostarczenia Zamawiającemu pliku za pośrednictwem Platformy. 8. Do upływu terminu składania ofert, Wykonawca, za pośrednictwem Platformy, może wycofać złożoną ofertę, używając opcji "Wycofaj ofertę" (karta Oferta/Załączniki). Po wycofaniu oferty Wykonawca może usunąć załączone pliki, zaznaczając pozycje do usunięcia i klikając w przycisk "Usuń zaznaczone". 9. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy znajduje się na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/, przycisk "Instrukcja Wykonawcy".
Warunki zamówienia:
Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Każdorazowa dostawa następować będzie po złożeniu przez Zamawiającego zamówienia częściowego określającego rodzaj odczynnika laboratoryjnego i jego ilość, stosownie do zapotrzebowania. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi: nie dłużej niż 21 dni od daty jego złożenia lub w uzasadnionych przypadkach termin zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest przekazać pisemne uzasadnienie do Zamawiającego.
Fakturowanie elektroniczne: Wymagane
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: tak
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa oferentów, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcja), są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Dokładne informacje zostały zawarte w pkt. 12 SWZ.
Zasady finansowe: Termin płatności 21 dni od daty wystawienia faktury za dane zamówienie częściowe. Na fakturach wymagane są opisy "Cena zgodna z warunkami umowy nr............... Zamówienie nr .........." (Wpisać numer zamówienia częściowego Zamawiającego)"" Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Informacje o terminach odwołania: Na czynność Zamawiającego: 1. 10 dni - jeżeli informacja o niej została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; 2. 15 dni - jeżeli informacja o niej została przekazana w sposób inny niż za pomocą środków komunikacji elektronicznej; 3. 10 dni - na treść ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia, treść dokumentów zamówienia; 4. 10 dni od dnia, w którym powzięto / można było powziąć informację stanowiącą podstawę wniesienia odwołania, na czynności inne niż określone w pkt 1-3. Na zaniechanie czynności: 1. 30 dni od publikacji w Dz.U. UE ogłoszenia o udzieleniu zamówienia - od nieprzesłania Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty; 2. 6 mies. od zawarcia umowy - od braku opublikowania ogłoszenia o udzieleniu zamówienia / o wyniku postępowania.
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
Organizacja rozpatrująca oferty: Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
5.1.
Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Część nr 2 - Materiały laboratoryjne Bio-rad lub równoważne
Opis: Zakup dotyczy materiałów producenta wskazanego w nazwie tej części (Bio-rad) lub równoważnych do nich. Wykaz materiałów do zaoferowania znajduje się w SWZ (w odpowiednim do tej części Załączniku nr 2.2_Zestawieniu asortymentowo-cenowym). Nazwy i ilości materiałów laboratoryjnych wskazanych w tych formularzach zostały określone na podstawie analizy zamówień udzielonych i rozliczonych w okresie 12 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania, określonych na podstawie baz danych własnych Instytutu. Opis zamówienia znajduje się w SWZ (w pkt 4.1) i jest obowiązujący dla tej części. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zawarte są w SWZ (m.in. we wzorze umowy).
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 2
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 38437000 Pipety i akcesoria laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192500 Probówki, 33141000 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
5.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: ul. Ludwika Pasteura 3
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-093
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 18/07/2024
Okres obowiązywania: 12 Miesiące
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Program funduszy UE: ,,Horyzont Europa" - program ramowy w zakresie badań naukowych i innowacji
Identyfikator funduszy UE: ERC Starting Grant 101077099-OGRE, Horizon MSCA 10107334- Chrome_rare, Horizon RIA 101080329-PAS GRAS
Więcej informacji na temat funduszy UE: Zamówienie finansowane może być finansowane z różnych źródeł : z subwencji i z innych środków tj. granty NCN, NCBIR, FNP, Fundusze Europejskie, np. ERC Starting Grant 101077099-OGRE, Horizon MSCA 10107334- Chrome_rare, Horizon RIA 101080329-PAS GRAS; oraz innych projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej po podpisaniu stosownych umów lub otrzymaniu decyzji uprawniających do angażowania kosztów
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)
Informacje dodatkowe: Maksymalny okres obowiązywania umowy to 12 miesiące. Umowa będzie realizowana do upływu okresu jej obowiązywania lub do wyczerpania kwoty brutto - wartości zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy, w zależności co nastąpi wcześniej. Jednakże umowa w zakresie niniejszej części nie może zacząć obowiązywać wcześniej przed datą wskazaną w polu: Data początkowa (BT-536-Lot).
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Inne
Nazwa: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Nazwa: Cena
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Wycofanie zamówienia
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 5
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Upust na materiały spoza listy
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 15
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Dodatkowy upust na zamówienia częściowe o wartości równej lub większej niż 5 000 zł
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 15
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://e-propublico.pl
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://e-propublico.pl
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Wymagane
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Termin składania ofert: 04/06/2024 11:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 45 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 04/06/2024 11:15:00 (UTC+2)
Miejsce: https://e-propublico.pl
Informacje dodatkowe: Otwarcie ofert nastąpi automatycznie na platformie e-ProPublico (strona prowadzonego postępowania). Informacje dodatkowe: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl, (z wyłączeniem korespondencji dot. zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, która odbywa się na zasadach wskazanych w pkt. 23.3 -korespondencja pocztą elektroniczną). 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: "Dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych - etap II" - znak sprawy: AZP-261-12/2024. 4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 7. Opis sposobu przygotowania oferty składanej w formie elektronicznej: 1) Wykonawca, chcąc przystąpić do udziału w postępowaniu, loguje się na Platformie, w menu "Ogłoszenia" wyszukuje niniejsze postępowanie, otwiera je klikając w jego temat, a następnie korzysta z funkcji "Zgłoś udział w postępowaniu" na karcie Informacje ogólne"; 2) w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie, należy skorzystać z funkcji "Zarejestruj". Po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma wiadomość e-mail na zdefiniowany adres poczty elektronicznej, z opcją aktywacji konta. Aktywacja konta jest konieczna do zakończenia procesu rejestracji i umożliwia zalogowanie się na Platformie; 3) oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, powinna być podpisana ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych, a następnie przesłana Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy, poprzez dodanie dokumentów na karcie "Oferta/Załączniki", za pomocą opcji "Załącz plik" i użycie przycisku "Załącz"; 4) jeżeli umocowanie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca do oferty powinien dołączyć dokument pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione i obejmujące swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem przez notariusza przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego; 5) wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chce zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym pliku, na karcie "Oferta/Załączniki", w tabeli "Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa", za pomocą opcji "Załącz plik" i użycie przycisku "Załącz"; 6) potwierdzeniem prawidłowo załączonego pliku jest automatyczne wygenerowanie przez Platformę komunikatu systemowego o treści "Plik został poprawnie przesłany na platformę; 7) ostateczne złożenie oferty wraz z załącznikami Wykonawca musi potwierdzić klikając w przycisk "Złóż ofertę"; 8) złożenie oferty zostanie potwierdzone komunikatem systemowym z podaniem terminu jej złożenia oraz aktywowana zostanie dla Wykonawcy możliwość pobrania, w stosunku do każdego z przesłanych plików, automatycznie wystawionego przez Platformę dokumentu EPO (Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru), będącego dowodem potwierdzającym fakt i czas dostarczenia Zamawiającemu pliku za pośrednictwem Platformy. 8. Do upływu terminu składania ofert, Wykonawca, za pośrednictwem Platformy, może wycofać złożoną ofertę, używając opcji "Wycofaj ofertę" (karta Oferta/Załączniki). Po wycofaniu oferty Wykonawca może usunąć załączone pliki, zaznaczając pozycje do usunięcia i klikając w przycisk "Usuń zaznaczone". 9. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy znajduje się na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/, przycisk "Instrukcja Wykonawcy".
Warunki zamówienia:
Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Każdorazowa dostawa następować będzie po złożeniu przez Zamawiającego zamówienia częściowego określającego rodzaj odczynnika laboratoryjnego i jego ilość, stosownie do zapotrzebowania. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi: nie dłużej niż 21 dni od daty jego złożenia lub w uzasadnionych przypadkach termin zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest przekazać pisemne uzasadnienie do Zamawiającego.
Fakturowanie elektroniczne: Wymagane
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: tak
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa oferentów, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcja), są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Dokładne informacje zostały zawarte w pkt. 12 SWZ.
Zasady finansowe: Termin płatności 21 dni od daty wystawienia faktury za dane zamówienie częściowe. Na fakturach wymagane są opisy "Cena zgodna z warunkami umowy nr............... Zamówienie nr .........." (Wpisać numer zamówienia częściowego Zamawiającego)"" Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Informacje o terminach odwołania: Na czynność Zamawiającego: 1. 10 dni - jeżeli informacja o niej została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; 2. 15 dni - jeżeli informacja o niej została przekazana w sposób inny niż za pomocą środków komunikacji elektronicznej; 3. 10 dni - na treść ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia, treść dokumentów zamówienia; 4. 10 dni od dnia, w którym powzięto / można było powziąć informację stanowiącą podstawę wniesienia odwołania, na czynności inne niż określone w pkt 1-3. Na zaniechanie czynności: 1. 30 dni od publikacji w Dz.U. UE ogłoszenia o udzieleniu zamówienia - od nieprzesłania Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty; 2. 6 mies. od zawarcia umowy - od braku opublikowania ogłoszenia o udzieleniu zamówienia / o wyniku postępowania.
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
Organizacja rozpatrująca oferty: Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
5.1.
Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Część nr 3 - Materiały laboratoryjne Nest lub równoważne
Opis: Zakup dotyczy materiałów producenta wskazanego w nazwie tej części (Nest) lub równoważnych do nich. Wykaz materiałów do zaoferowania znajduje się w SWZ (w odpowiednim do tej części Załączniku nr 2.3_Zestawieniu asortymentowo-cenowym). Nazwy i ilości materiałów laboratoryjnych wskazanych w tych formularzach zostały określone na podstawie analizy zamówień udzielonych i rozliczonych w okresie 12 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania, określonych na podstawie baz danych własnych Instytutu. Opis zamówienia znajduje się w SWZ (w pkt 4.1) i jest obowiązujący dla tej części. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zawarte są w SWZ (m.in. we wzorze umowy).
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 3
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 38437000 Pipety i akcesoria laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192500 Probówki, 33141000 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
5.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: ul. Ludwika Pasteura 3
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-093
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 18/07/2024
Okres obowiązywania: 12 Miesiące
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Program funduszy UE: ,,Horyzont Europa" - program ramowy w zakresie badań naukowych i innowacji
Identyfikator funduszy UE: ERC Starting Grant 101077099-OGRE, Horizon MSCA 10107334- Chrome_rare, Horizon RIA 101080329-PAS GRAS
Więcej informacji na temat funduszy UE: Zamówienie finansowane może być finansowane z różnych źródeł : z subwencji i z innych środków tj. granty NCN, NCBIR, FNP, Fundusze Europejskie, np. ERC Starting Grant 101077099-OGRE, Horizon MSCA 10107334- Chrome_rare, Horizon RIA 101080329-PAS GRAS; oraz innych projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej po podpisaniu stosownych umów lub otrzymaniu decyzji uprawniających do angażowania kosztów
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)
Informacje dodatkowe: Maksymalny okres obowiązywania umowy to 12 miesiące. Umowa będzie realizowana do upływu okresu jej obowiązywania lub do wyczerpania kwoty brutto - wartości zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy, w zależności co nastąpi wcześniej. Jednakże umowa w zakresie niniejszej części nie może zacząć obowiązywać wcześniej przed datą wskazaną w polu: Data początkowa (BT-536-Lot).
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Inne
Nazwa: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Nazwa: Cena
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Wycofanie zamówienia
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 5
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Upust na materiały spoza listy
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 15
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Dodatkowy upust na zamówienia częściowe o wartości równej lub większej niż 5 000 zł
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 15
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://e-propublico.pl
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://e-propublico.pl
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Wymagane
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Termin składania ofert: 04/06/2024 11:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 45 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 04/06/2024 11:15:00 (UTC+2)
Miejsce: https://e-propublico.pl
Informacje dodatkowe: Otwarcie ofert nastąpi automatycznie na platformie e-ProPublico (strona prowadzonego postępowania). Informacje dodatkowe: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl, (z wyłączeniem korespondencji dot. zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, która odbywa się na zasadach wskazanych w pkt. 23.3 -korespondencja pocztą elektroniczną). 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: "Dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych - etap II" - znak sprawy: AZP-261-12/2024. 4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 7. Opis sposobu przygotowania oferty składanej w formie elektronicznej: 1) Wykonawca, chcąc przystąpić do udziału w postępowaniu, loguje się na Platformie, w menu "Ogłoszenia" wyszukuje niniejsze postępowanie, otwiera je klikając w jego temat, a następnie korzysta z funkcji "Zgłoś udział w postępowaniu" na karcie Informacje ogólne"; 2) w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie, należy skorzystać z funkcji "Zarejestruj". Po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma wiadomość e-mail na zdefiniowany adres poczty elektronicznej, z opcją aktywacji konta. Aktywacja konta jest konieczna do zakończenia procesu rejestracji i umożliwia zalogowanie się na Platformie; 3) oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, powinna być podpisana ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych, a następnie przesłana Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy, poprzez dodanie dokumentów na karcie "Oferta/Załączniki", za pomocą opcji "Załącz plik" i użycie przycisku "Załącz"; 4) jeżeli umocowanie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca do oferty powinien dołączyć dokument pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione i obejmujące swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem przez notariusza przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego; 5) wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chce zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym pliku, na karcie "Oferta/Załączniki", w tabeli "Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa", za pomocą opcji "Załącz plik" i użycie przycisku "Załącz"; 6) potwierdzeniem prawidłowo załączonego pliku jest automatyczne wygenerowanie przez Platformę komunikatu systemowego o treści "Plik został poprawnie przesłany na platformę; 7) ostateczne złożenie oferty wraz z załącznikami Wykonawca musi potwierdzić klikając w przycisk "Złóż ofertę"; 8) złożenie oferty zostanie potwierdzone komunikatem systemowym z podaniem terminu jej złożenia oraz aktywowana zostanie dla Wykonawcy możliwość pobrania, w stosunku do każdego z przesłanych plików, automatycznie wystawionego przez Platformę dokumentu EPO (Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru), będącego dowodem potwierdzającym fakt i czas dostarczenia Zamawiającemu pliku za pośrednictwem Platformy. 8. Do upływu terminu składania ofert, Wykonawca, za pośrednictwem Platformy, może wycofać złożoną ofertę, używając opcji "Wycofaj ofertę" (karta Oferta/Załączniki). Po wycofaniu oferty Wykonawca może usunąć załączone pliki, zaznaczając pozycje do usunięcia i klikając w przycisk "Usuń zaznaczone". 9. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy znajduje się na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/, przycisk "Instrukcja Wykonawcy".
Warunki zamówienia:
Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Każdorazowa dostawa następować będzie po złożeniu przez Zamawiającego zamówienia częściowego określającego rodzaj odczynnika laboratoryjnego i jego ilość, stosownie do zapotrzebowania. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi: nie dłużej niż 21 dni od daty jego złożenia lub w uzasadnionych przypadkach termin zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest przekazać pisemne uzasadnienie do Zamawiającego.
Fakturowanie elektroniczne: Wymagane
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: tak
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa oferentów, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcja), są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Dokładne informacje zostały zawarte w pkt. 12 SWZ.
Zasady finansowe: Termin płatności 21 dni od daty wystawienia faktury za dane zamówienie częściowe. Na fakturach wymagane są opisy "Cena zgodna z warunkami umowy nr............... Zamówienie nr .........." (Wpisać numer zamówienia częściowego Zamawiającego)"" Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Informacje o terminach odwołania: Na czynność Zamawiającego: 1. 10 dni - jeżeli informacja o niej została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; 2. 15 dni - jeżeli informacja o niej została przekazana w sposób inny niż za pomocą środków komunikacji elektronicznej; 3. 10 dni - na treść ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia, treść dokumentów zamówienia; 4. 10 dni od dnia, w którym powzięto / można było powziąć informację stanowiącą podstawę wniesienia odwołania, na czynności inne niż określone w pkt 1-3. Na zaniechanie czynności: 1. 30 dni od publikacji w Dz.U. UE ogłoszenia o udzieleniu zamówienia - od nieprzesłania Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty; 2. 6 mies. od zawarcia umowy - od braku opublikowania ogłoszenia o udzieleniu zamówienia / o wyniku postępowania.
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
Organizacja rozpatrująca oferty: Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
5.1.
Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: Część nr 4 - Materiały laboratoryjne Sarstedt lub równoważne
Opis: Zakup dotyczy materiałów producenta wskazanego w nazwie tej części (Sarstedt) lub równoważnych do nich. Wykaz materiałów do zaoferowania znajduje się w SWZ (w odpowiednim do tej części Załączniku nr 2.4_Zestawieniu asortymentowo-cenowym). Nazwy i ilości materiałów laboratoryjnych wskazanych w tych formularzach zostały określone na podstawie analizy zamówień udzielonych i rozliczonych w okresie 12 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania, określonych na podstawie baz danych własnych Instytutu. Opis zamówienia znajduje się w SWZ (w pkt 4.1) i jest obowiązujący dla tej części. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zawarte są w SWZ (m.in. we wzorze umowy).
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 4
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 38437000 Pipety i akcesoria laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192500 Probówki, 33141000 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
5.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: ul. Ludwika Pasteura 3
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-093
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 11/10/2024
Okres obowiązywania: 12 Miesiące
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Program funduszy UE: ,,Horyzont Europa" - program ramowy w zakresie badań naukowych i innowacji
Identyfikator funduszy UE: ERC Starting Grant 101077099-OGRE, Horizon MSCA 10107334- Chrome_rare, Horizon RIA 101080329-PAS GRAS
Więcej informacji na temat funduszy UE: Zamówienie finansowane może być finansowane z różnych źródeł : z subwencji i z innych środków tj. granty NCN, NCBIR, FNP, Fundusze Europejskie, np. ERC Starting Grant 101077099-OGRE, Horizon MSCA 10107334- Chrome_rare, Horizon RIA 101080329-PAS GRAS; oraz innych projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej po podpisaniu stosownych umów lub otrzymaniu decyzji uprawniających do angażowania kosztów
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)
Informacje dodatkowe: Maksymalny okres obowiązywania umowy to 12 miesiące. Umowa będzie realizowana do upływu okresu jej obowiązywania lub do wyczerpania kwoty brutto - wartości zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy, w zależności co nastąpi wcześniej. Jednakże umowa w zakresie niniejszej części nie może zacząć obowiązywać wcześniej przed datą wskazaną w polu: Data początkowa (BT-536-Lot).
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Inne
Nazwa: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Nazwa: Cena
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Wycofanie zamówienia
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 5
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Upust na materiały spoza listy
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 15
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Dodatkowy upust na zamówienia częściowe o wartości równej lub większej niż 5 000 zł
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 15
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://e-propublico.pl
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://e-propublico.pl
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Wymagane
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Termin składania ofert: 04/06/2024 11:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 45 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 04/06/2024 11:15:00 (UTC+2)
Miejsce: https://e-propublico.pl
Informacje dodatkowe: Otwarcie ofert nastąpi automatycznie na platformie e-ProPublico (strona prowadzonego postępowania). Informacje dodatkowe: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl, (z wyłączeniem korespondencji dot. zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, która odbywa się na zasadach wskazanych w pkt. 23.3 -korespondencja pocztą elektroniczną). 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: "Dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych - etap II" - znak sprawy: AZP-261-12/2024. 4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 7. Opis sposobu przygotowania oferty składanej w formie elektronicznej: 1) Wykonawca, chcąc przystąpić do udziału w postępowaniu, loguje się na Platformie, w menu "Ogłoszenia" wyszukuje niniejsze postępowanie, otwiera je klikając w jego temat, a następnie korzysta z funkcji "Zgłoś udział w postępowaniu" na karcie Informacje ogólne"; 2) w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie, należy skorzystać z funkcji "Zarejestruj". Po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma wiadomość e-mail na zdefiniowany adres poczty elektronicznej, z opcją aktywacji konta. Aktywacja konta jest konieczna do zakończenia procesu rejestracji i umożliwia zalogowanie się na Platformie; 3) oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, powinna być podpisana ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych, a następnie przesłana Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy, poprzez dodanie dokumentów na karcie "Oferta/Załączniki", za pomocą opcji "Załącz plik" i użycie przycisku "Załącz"; 4) jeżeli umocowanie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca do oferty powinien dołączyć dokument pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione i obejmujące swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem przez notariusza przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego; 5) wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chce zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym pliku, na karcie "Oferta/Załączniki", w tabeli "Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa", za pomocą opcji "Załącz plik" i użycie przycisku "Załącz"; 6) potwierdzeniem prawidłowo załączonego pliku jest automatyczne wygenerowanie przez Platformę komunikatu systemowego o treści "Plik został poprawnie przesłany na platformę; 7) ostateczne złożenie oferty wraz z załącznikami Wykonawca musi potwierdzić klikając w przycisk "Złóż ofertę"; 8) złożenie oferty zostanie potwierdzone komunikatem systemowym z podaniem terminu jej złożenia oraz aktywowana zostanie dla Wykonawcy możliwość pobrania, w stosunku do każdego z przesłanych plików, automatycznie wystawionego przez Platformę dokumentu EPO (Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru), będącego dowodem potwierdzającym fakt i czas dostarczenia Zamawiającemu pliku za pośrednictwem Platformy. 8. Do upływu terminu składania ofert, Wykonawca, za pośrednictwem Platformy, może wycofać złożoną ofertę, używając opcji "Wycofaj ofertę" (karta Oferta/Załączniki). Po wycofaniu oferty Wykonawca może usunąć załączone pliki, zaznaczając pozycje do usunięcia i klikając w przycisk "Usuń zaznaczone". 9. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy znajduje się na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/, przycisk "Instrukcja Wykonawcy".
Warunki zamówienia:
Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Każdorazowa dostawa następować będzie po złożeniu przez Zamawiającego zamówienia częściowego określającego rodzaj odczynnika laboratoryjnego i jego ilość, stosownie do zapotrzebowania. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi: nie dłużej niż 21 dni od daty jego złożenia lub w uzasadnionych przypadkach termin zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest przekazać pisemne uzasadnienie do Zamawiającego.
Fakturowanie elektroniczne: Wymagane
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: tak
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa oferentów, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcja), są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Dokładne informacje zostały zawarte w pkt. 12 SWZ.
Zasady finansowe: Termin płatności 21 dni od daty wystawienia faktury za dane zamówienie częściowe. Na fakturach wymagane są opisy "Cena zgodna z warunkami umowy nr............... Zamówienie nr .........." (Wpisać numer zamówienia częściowego Zamawiającego)"" Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Informacje o terminach odwołania: Na czynność Zamawiającego: 1. 10 dni - jeżeli informacja o niej została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; 2. 15 dni - jeżeli informacja o niej została przekazana w sposób inny niż za pomocą środków komunikacji elektronicznej; 3. 10 dni - na treść ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia, treść dokumentów zamówienia; 4. 10 dni od dnia, w którym powzięto / można było powziąć informację stanowiącą podstawę wniesienia odwołania, na czynności inne niż określone w pkt 1-3. Na zaniechanie czynności: 1. 30 dni od publikacji w Dz.U. UE ogłoszenia o udzieleniu zamówienia - od nieprzesłania Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty; 2. 6 mies. od zawarcia umowy - od braku opublikowania ogłoszenia o udzieleniu zamówienia / o wyniku postępowania.
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
Organizacja rozpatrująca oferty: Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
5.1.
Część zamówienia: LOT-0005
Tytuł: Część nr 5 - Materiały laboratoryjne Starlab lub równoważne
Opis: Zakup dotyczy materiałów producenta wskazanego w nazwie tej części (Starlab) lub równoważnych do nich. Wykaz materiałów do zaoferowania znajduje się w SWZ (w odpowiednim do tej części Załączniku nr 2.5_Zestawieniu asortymentowo-cenowym). Nazwy i ilości materiałów laboratoryjnych wskazanych w tych formularzach zostały określone na podstawie analizy zamówień udzielonych i rozliczonych w okresie 12 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania, określonych na podstawie baz danych własnych Instytutu. Opis zamówienia znajduje się w SWZ (w pkt 4.1) i jest obowiązujący dla tej części. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zawarte są w SWZ (m.in. we wzorze umowy).
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 5
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 38437000 Pipety i akcesoria laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192500 Probówki, 33141000 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
5.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: ul. Ludwika Pasteura 3
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-093
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 30/09/2024
Okres obowiązywania: 12 Miesiące
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Program funduszy UE: ,,Horyzont Europa" - program ramowy w zakresie badań naukowych i innowacji
Identyfikator funduszy UE: ERC Starting Grant 101077099-OGRE, Horizon MSCA 10107334- Chrome_rare, Horizon RIA 101080329-PAS GRAS
Więcej informacji na temat funduszy UE: Zamówienie finansowane może być finansowane z różnych źródeł : z subwencji i z innych środków tj. granty NCN, NCBIR, FNP, Fundusze Europejskie, np. ERC Starting Grant 101077099-OGRE, Horizon MSCA 10107334- Chrome_rare, Horizon RIA 101080329-PAS GRAS; oraz innych projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej po podpisaniu stosownych umów lub otrzymaniu decyzji uprawniających do angażowania kosztów
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)
Informacje dodatkowe: Maksymalny okres obowiązywania umowy to 12 miesiące. Umowa będzie realizowana do upływu okresu jej obowiązywania lub do wyczerpania kwoty brutto - wartości zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy, w zależności co nastąpi wcześniej. Jednakże umowa w zakresie niniejszej części nie może zacząć obowiązywać wcześniej przed datą wskazaną w polu: Data początkowa (BT-536-Lot).
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Inne
Nazwa: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Nazwa: Cena
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Wycofanie zamówienia
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 5
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Upust na materiały spoza listy
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 15
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Dodatkowy upust na zamówienia częściowe o wartości równej lub większej niż 5 000 zł
Opis: Opis kryterium znajduje się w SWZ w pkt. 21.
Waga (wartość punktowa, dokładna): 15
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://e-propublico.pl
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://e-propublico.pl
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Wymagane
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Termin składania ofert: 04/06/2024 11:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 45 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 04/06/2024 11:15:00 (UTC+2)
Miejsce: https://e-propublico.pl
Informacje dodatkowe: Otwarcie ofert nastąpi automatycznie na platformie e-ProPublico (strona prowadzonego postępowania). Informacje dodatkowe: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl, (z wyłączeniem korespondencji dot. zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, która odbywa się na zasadach wskazanych w pkt. 23.3 -korespondencja pocztą elektroniczną). 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: "Dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych - etap II" - znak sprawy: AZP-261-12/2024. 4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 7. Opis sposobu przygotowania oferty składanej w formie elektronicznej: 1) Wykonawca, chcąc przystąpić do udziału w postępowaniu, loguje się na Platformie, w menu "Ogłoszenia" wyszukuje niniejsze postępowanie, otwiera je klikając w jego temat, a następnie korzysta z funkcji "Zgłoś udział w postępowaniu" na karcie Informacje ogólne"; 2) w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie, należy skorzystać z funkcji "Zarejestruj". Po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma wiadomość e-mail na zdefiniowany adres poczty elektronicznej, z opcją aktywacji konta. Aktywacja konta jest konieczna do zakończenia procesu rejestracji i umożliwia zalogowanie się na Platformie; 3) oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, powinna być podpisana ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych, a następnie przesłana Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy, poprzez dodanie dokumentów na karcie "Oferta/Załączniki", za pomocą opcji "Załącz plik" i użycie przycisku "Załącz"; 4) jeżeli umocowanie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca do oferty powinien dołączyć dokument pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione i obejmujące swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem przez notariusza przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego; 5) wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chce zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym pliku, na karcie "Oferta/Załączniki", w tabeli "Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa", za pomocą opcji "Załącz plik" i użycie przycisku "Załącz"; 6) potwierdzeniem prawidłowo załączonego pliku jest automatyczne wygenerowanie przez Platformę komunikatu systemowego o treści "Plik został poprawnie przesłany na platformę; 7) ostateczne złożenie oferty wraz z załącznikami Wykonawca musi potwierdzić klikając w przycisk "Złóż ofertę"; 8) złożenie oferty zostanie potwierdzone komunikatem systemowym z podaniem terminu jej złożenia oraz aktywowana zostanie dla Wykonawcy możliwość pobrania, w stosunku do każdego z przesłanych plików, automatycznie wystawionego przez Platformę dokumentu EPO (Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru), będącego dowodem potwierdzającym fakt i czas dostarczenia Zamawiającemu pliku za pośrednictwem Platformy. 8. Do upływu terminu składania ofert, Wykonawca, za pośrednictwem Platformy, może wycofać złożoną ofertę, używając opcji "Wycofaj ofertę" (karta Oferta/Załączniki). Po wycofaniu oferty Wykonawca może usunąć załączone pliki, zaznaczając pozycje do usunięcia i klikając w przycisk "Usuń zaznaczone". 9. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy znajduje się na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/, przycisk "Instrukcja Wykonawcy".
Warunki zamówienia:
Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Każdorazowa dostawa następować będzie po złożeniu przez Zamawiającego zamówienia częściowego określającego rodzaj odczynnika laboratoryjnego i jego ilość, stosownie do zapotrzebowania. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi: nie dłużej niż 21 dni od daty jego złożenia lub w uzasadnionych przypadkach termin zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest przekazać pisemne uzasadnienie do Zamawiającego.
Fakturowanie elektroniczne: Wymagane
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: tak
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa oferentów, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcja), są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Dokładne informacje zostały zawarte w pkt. 12 SWZ.
Zasady finansowe: Termin płatności 21 dni od daty wystawienia faktury za dane zamówienie częściowe. Na fakturach wymagane są opisy "Cena zgodna z warunkami umowy nr............... Zamówienie nr .........." (Wpisać numer zamówienia częściowego Zamawiającego)"" Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Informacje o terminach odwołania: Na czynność Zamawiającego: 1. 10 dni - jeżeli informacja o niej została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; 2. 15 dni - jeżeli informacja o niej została przekazana w sposób inny niż za pomocą środków komunikacji elektronicznej; 3. 10 dni - na treść ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia, treść dokumentów zamówienia; 4. 10 dni od dnia, w którym powzięto / można było powziąć informację stanowiącą podstawę wniesienia odwołania, na czynności inne niż określone w pkt 1-3. Na zaniechanie czynności: 1. 30 dni od publikacji w Dz.U. UE ogłoszenia o udzieleniu zamówienia - od nieprzesłania Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty; 2. 6 mies. od zawarcia umowy - od braku opublikowania ogłoszenia o udzieleniu zamówienia / o wyniku postępowania.
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
Organizacja rozpatrująca oferty: Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
8. Organizacje
8.1.
ORG-0001
Oficjalna nazwa: Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego PAN
Numer rejestracyjny: 5250009269
Departament: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Adres pocztowy: ul.Ludwika Pasteura 3
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-093
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
E-mail: przetargi@nencki.edu.pl
Telefon: +48 22 589 21 80
Adres strony internetowej: www.nencki.edu.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://e-propublico.pl/
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
8.1.
ORG-0002
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: Regon 010828091
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Telefon: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/kio/kontakt
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/odwolanie-do-krajowej-izby-odwolawczej/UZP
Role tej organizacji:
Organ odwoławczy
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych
11. Informacje o ogłoszeniu
11.1.
Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia: 939ab617-d7b1-4cf4-a80b-f140c21acc28 - 01
Typ formularza: Procedura konkurencyjna
Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji - tryb standardowy
Ogłoszenie - data wysłania: 25/04/2024 11:49:31 (UTC)
Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski
11.2.
Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia: 251716-2024
Numer wydania Dz.U. S: 83/2024
Data publikacji: 26/04/2024
Miejsce i termin składania TERMIN SKŁADANIA ofert: 04/06/2024 11:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 45 Dni
Wymagania dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach
Specyfikacja Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://e-propublico.pl
Źródło internet
Data dodania 26.04.2024
Termin składania ofert 04.06.2024
Branże:
  • laboratoria - osprzęt usługi
    • laboratoria - sprzęt, wyposażenie
WERSJA DO DRUKU