Najnowsze zlecenia, ogłoszenia drobne, zapytania ofertowe od firm i osób prywatnych.
Głównym celem prowadzenia każdej działalności gospodarczej jest chęć przetrwania na rynku. To zadanie może zostać zrealizowane tylko przy odpowiedniej sprzedaży oferowanych produktów, dostaw lub usług. To nowe zlecenia dla firm generują zyski, które pozwalają pokryć wynagrodzenia pracowników, zadbać o właściwy stan gospodarki magazynowej czy zainwestować w nową technologię. Poszukiwania klientów można zorganizować na wiele sposobów. Jednym z tańszych i skuteczniejszych pomysłów, jest odpowiadanie na ogłoszenia zamieszczane w internecie.
Skuteczność poszukiwania dodatkowych zleceń dla firm zależy w dużej mierze od dostępności do nowych ogłoszeń. Każdego dnia w Polsce pojawiają się setki propozycji w najróżniejszych branżach. Utrudnieniem w jak najszybszym dotarciu do zleceniodawcy jest z pewnością brak centralnej bazy zleceń. Każda firma, osoba prywatna, gospodarstwo rolne czy inny podmiot, może poszukiwać wykonawcy dzieło w dowolnym miejscu. Czasami ogłoszenia pojawiają się na ogólnopolskich serwisach dedykowanych dla zleceniodawców, innym razem dostępne są wyłącznie na stronach internetowych zamawiających lub w lokalnych mediach. Aby nie stracić szansy na uzyskanie nowych zleceń dla firm warto skorzystać z komercyjnych platform. W serwisie oferent.com.pl istnieje możliwość wygodnego filtrowania bazy zleceń według interesujących nas kryteriów, tj. po:
Dodatkowo każdy zainteresowany może określić wybraną branżę i otrzymywać regularne wiadomości zawierające posortowane zlecenia. To najefektywniejsza forma pozyskiwania dodatkowych zleceń dla firm, która gwarantuje, że żadna atrakcyjna oferta nie przejdzie nam obok nosa. Daje także szansę wyprzedzić konkurencję.
Prowadzisz zakład stolarski i szukasz dodatkowych zleceń dla firmy w zakresie wykonania zabudowy kuchennej? Zajmujesz się robieniem ogrodzeń murowanych przy domkach jednorodzinnych? A może szukasz pracy jako monter stolarki drzwiowej, bram garażowych lub podłóg laminowanych? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś. Do serwisu oferent.com.pl każdego dnia roboczego trafia około stu nowych zleceń dla firm z najróżniejszych branż. Źródło zysków znajdą tu między innymi firmy z branży budowlanej, elektrycznej, transportowej, wykończeniowej, okiennej, prac ziemnych, aranżacyjnej, kanalizacyjnej i wielu innych. Każde ogłoszenie posiada precyzyjnie wskazane źródło, gdzie znajdziemy kontakt do zleceniodawcy. Jest także opatrzone datą dodatnia, a w przypadku ofert pracy, także ostatecznym terminem składania zgłoszeń.
Posiadając informację o dostępnym zleceniu, szanse na zdobycie kontraktu są całkiem duże. Mamy przecież kontakt do osoby, która realnie chce podjąć z nami współpracę. Chociaż może się wydawać, że na rynku funkcjonuje tyle firm i produktów, że większości sprzedającym trudno jest się przebić i wyróżnić, nie zawsze tak jest. Rzadko się zdarza, aby zleceniodawca przed publikacją ogłoszenia nie przeprowadził pogłębionego researchu. To podmioty świadome rynku, którym zależy na wysokiej jakości usług. Jeśli chcesz zatem uzyskać dodatkowe zlecenie dla firmy, musisz przygotować ofertę, która będzie wizytówką Twojej marki.
Procedura odpowiadania na zlecenia jest dużo prostsza, niż zdobycie kontrahenta z przetargu. Nie ma tu szczegółowych wytycznych prawnych, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ani dziesiątek innych formularzy, oświadczeń i dokumentów technicznych. Do złożenia propozycji nie będzie wymagane posiadania certyfikowanego podpisu kwalifikowanego ani wpłacenie wadium. Na podstawie zamieszczonego zapotrzebowania, musimy skonstruować propozycję, która będzie odpowiadać na oczekiwania danego klienta.
Każda oferta musi precyzyjnie określać dane firmy oraz produkt, jaki chcemy zaoferować. Ważne jest dostosowanie go do potrzeb zleceniodawcy, które nie zawsze muszą wynikać wprost z ogłoszenia. W tym wypadku dobrym pomysłem jest wykonanie połączenia telefonicznego i przeprowadzenie dodatkowego wywiadu. W opisie produktu dobrze zawrzeć informacje o parametrach, cenach, gwarancjach, terminie wykonania oraz cechach wyróżniających na tle konkurencji. Mile widziane będą wszelkiego rodzaju ilustracje, grafiki i zdjęcia z podobnych wykonań. Wiarygodność naszej propozycji potwierdzą także referencje, które powinny stanowić integralny załącznik oferty. Tak skonstruowane, profesjonalne zaproszenie do współpracy, powinno wyróżnić nas na tle konkurencji, a ostatecznie przyczynić się do zdobycia nowych zleceń dla firmy.
Pozyskiwanie dodatkowych zleceń dla firm z bazy oferent.com.pl posiada szereg zalet. Należą do nich: