PRZETARG NR: 26954997 z dnia 16.04.2024 r.

Przedmiot Dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów, obuwia roboczego, sprzętu do pracy na wysokości oraz odzieży dla ratowników medycznych
Zamawiający 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Województwo Pomorskie
Powiat słupski
Adres 76-271 Ustka, Lędowo - Osiedle 1N
Telefon/fax Telefon: 261231686
E-mail 6wog.przetargi@ron.mil.pl
WWW https://portal.smartpzp.pl/6wog
Kontakt Oficjalna nazwa: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Numer rejestracyjny: 8393043908
Adres pocztowy: Lędowo - Osiedle 1N
Miejscowość: Ustka
Kod pocztowy: 76-271
Podpodział krajowy (NUTS): Słupski (PL636)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Sekcja Zamówień Publicznych
E-mail: 6wog.przetargi@ron.mil.pl
Telefon: 261231686
Faks: 261231578
Adres strony internetowej: www.6wog.wp.mil.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://portal.smartpzp.pl/6wog
Profil nabywcy: https://portal.smartpzp.pl/6wog
Role tej organizacji:
Nabywca
Opis DOSTAWA odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów, obuwia roboczego, sprzętu do pracy na wysokości oraz odzieży dla ratowników medycznych do 6 WOG Ustka w 2024 roku
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów, obuwia roboczego, sprzętu do pracy na wysokości oraz odzieży dla ratowników medycznych do 6 WOG Ustka w 2024 roku w asortymencie i w ilościach podanych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ z podziałem na poszczególne zadania (zadanie 1 - 2a, zadanie 2 - 2b, zadanie 3 - 2c, zadanie 4 - 2d, zadanie) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz tabeli rozmiarowej (załącznik nr 7 do SWZ - dotyczy zamówienia podstawowego)

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Zadanie 1 - DOSTAWA odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 1
Główna klasyfikacja (cpv): 18100000 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Zadanie 2 - DOSTAWA obuwia roboczego dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia roboczego dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 2
Główna klasyfikacja (cpv): 18100000 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Zadanie 3 - DOSTAWA sprzętu do pracy na wysokościach do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracy na wysokościach do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 3
Główna klasyfikacja (cpv): 18100000 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: Zadanie 4 - DOSTAWA odzieży dla ratowników medycznych do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest odzieży dla ratowników medycznych do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 4
Główna klasyfikacja (cpv): 18100000 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
Załączniki
Treść https://portal.smartpzp.pl/6wog

223821-2024 - Procedura konkurencyjna
223821-2024 - Procedura konkurencyjna
Polska - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki - Dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów, obuwia roboczego, sprzętu do pracy na wysokości oraz odzieży dla ratowników medycznych do 6 WOG Ustka w 2024 roku.
OJ S 75/2024 16/04/2024
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji - tryb standardowy
Dostawy
1. Nabywca
1.1.
Nabywca
Oficjalna nazwa: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Status prawny nabywcy: Podmiot prawa publicznego
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Obronność
2. Procedura
2.1.
Procedura
Tytuł: Dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów, obuwia roboczego, sprzętu do pracy na wysokości oraz odzieży dla ratowników medycznych do 6 WOG Ustka w 2024 roku.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów, obuwia roboczego, sprzętu do pracy na wysokości oraz odzieży dla ratowników medycznych do 6 WOG Ustka w 2024 roku w asortymencie i w ilościach podanych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ z podziałem na poszczególne zadania (zadanie 1 - 2a, zadanie 2 - 2b, zadanie 3 - 2c, zadanie 4 - 2d, zadanie) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz tabeli rozmiarowej (załącznik nr 7 do SWZ - dotyczy zamówienia podstawowego).
Identyfikator procedury: 192cd4e6-f185-40eb-8d86-d428d4151daa
Wewnętrzny identyfikator: 27/WM/6WOG/2024
Rodzaj procedury: Otwarta
2.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 18100000 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
2.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Lędowo - Osiedle 1N
Miejscowość: Ustka
Kod pocztowy: 76271
Podpodział krajowy (NUTS): Słupski (PL636)
Kraj: Polska
2.1.4.
Informacje ogólne
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
2.1.6.
Podstawy wykluczenia:
Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym: Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa (Dz.U. poz. 835): 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonego w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 (ustawy jak powyżej); 2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca2018o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r., poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3; 3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dni 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka. Na mocy art. 1 pkt. 23 (art. 5k) rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014), Zamawiający nie udzieli zamówienia Wykonawcy, działającego na rzecz lub z udziałem: a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji; b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50% należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a), lub c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia. Okoliczności, o których mowa będą podlegały weryfikacji w toku postępowania, Zamawiający zastrzega możliwość żądania dokumentów, oświadczeń dokumentujących stan faktyczny w zakresie, o którym mowa w pkt. a), b), c).
Upadłość: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 109 ust 1 pkt. 4) ustawy Pzp. Tzn. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia: Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia z art. 108 ust. 1. Szczegóły opisano w SWZ w rozdziale VI.
Korupcja: Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia z art. 108 ust. 1. Szczegóły opisano w SWZ w rozdziale VI.
Nadużycia: Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia z art. 108 ust. 1. Szczegóły opisano w SWZ w rozdziale VI.
Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa ochrony środowiska: Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia z art. 108 ust. 1. Szczegóły opisano w SWZ w rozdziale VI.
Opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne: Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia z art. 108 ust. 1. Szczegóły opisano w SWZ w rozdziale VI.
Płatność podatków: Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia z art. 108 ust. 1. Szczegóły opisano w SWZ w rozdziale VI.
Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji: Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia z art. 108 ust. 1. Szczegóły opisano w SWZ w rozdziale VI.
Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi: Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia z art. 108 ust. 1. Szczegóły opisano w SWZ w rozdziale VI.
Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu: Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia z art. 108 ust. 1. Szczegóły opisano w SWZ w rozdziale VI.
Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną: Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia z art. 108 ust. 1. Szczegóły opisano w SWZ w rozdziale VI.
Udział w organizacji przestępczej: Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia z art. 108 ust. 1. Szczegóły opisano w SWZ w rozdziale VI.
5. Część zamówienia
5.1.
Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Zadanie 1 - Dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 1
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 18100000 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 5 Miesiąc
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Inne
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Opis: Cena oferty brutto
Waga (wartość procentowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Opis: Czas dostawy przedmiotu zamówienia (minimalny czas dostawy - 10 dni kalendarzowych, maksymalny - 30 dni kalendarzowych)
Waga (wartość procentowa, dokładna): 40
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://portal.smartpzp.pl/6wog
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://portal.smartpzp.pl/6wog
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Opis gwarancji finansowej: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 2 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 64 1010 1140 0183 8213 9120 1000 z dopiskiem: ,,Dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów, obuwia roboczego, sprzętu do pracy na wysokości oraz odzieży dla ratowników medycznych do 6 WOG Ustka w 2024 roku", zadanie nr ...", Nr spr. 27/WM/6WOG/2024. 5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 6. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 7. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 8. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 1 stawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca zabezpieczenie na zasadach określonych w art. 453 ustawy Pzp.
Termin składania ofert: 21/05/2024 08:55:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 21/05/2024 09:00:00 (UTC+2)
Warunki zamówienia:
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Informacje o terminach odwołania: 10
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
5.1.
Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Zadanie 2 - Dostawa obuwia roboczego dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia roboczego dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 2
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 18100000 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 5 Miesiąc
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Inne
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Opis: Cena oferty brutto
Waga (wartość procentowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Opis: Czas dostawy przedmiotu zamówienia (minimalny czas dostawy - 10 dni kalendarzowych, maksymalny - 30 dni kalendarzowych)
Waga (wartość procentowa, dokładna): 40
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://portal.smartpzp.pl/6wog
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://portal.smartpzp.pl/6wog
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Opis gwarancji finansowej: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 2 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 64 1010 1140 0183 8213 9120 1000 z dopiskiem: ,,Dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów, obuwia roboczego, sprzętu do pracy na wysokości oraz odzieży dla ratowników medycznych do 6 WOG Ustka w 2024 roku", zadanie nr ...", Nr spr. 27/WM/6WOG/2024. 5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 6. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 7. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 8. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 1 stawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca zabezpieczenie na zasadach określonych w art. 453 ustawy Pzp.
Termin składania ofert: 21/05/2024 08:55:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 21/05/2024 09:00:00 (UTC+2)
Warunki zamówienia:
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Informacje o terminach odwołania: 10
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
5.1.
Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Zadanie 3 - Dostawa sprzętu do pracy na wysokościach do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracy na wysokościach do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 3
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 18100000 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 5 Miesiąc
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Inne
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Opis: Cena oferty brutto
Waga (wartość procentowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Opis: Czas dostawy przedmiotu zamówienia (minimalny czas dostawy - 10 dni kalendarzowych, maksymalny - 30 dni kalendarzowych)
Waga (wartość procentowa, dokładna): 40
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://portal.smartpzp.pl/6wog
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://portal.smartpzp.pl/6wog
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Opis gwarancji finansowej: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 2 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 64 1010 1140 0183 8213 9120 1000 z dopiskiem: ,,Dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów, obuwia roboczego, sprzętu do pracy na wysokości oraz odzieży dla ratowników medycznych do 6 WOG Ustka w 2024 roku", zadanie nr ...", Nr spr. 27/WM/6WOG/2024. 5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 6. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 7. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 8. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 1 stawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca zabezpieczenie na zasadach określonych w art. 453 ustawy Pzp.
Termin składania ofert: 21/05/2024 08:55:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 21/05/2024 09:00:00 (UTC+2)
Warunki zamówienia:
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Informacje o terminach odwołania: 10
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
5.1.
Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: Zadanie 4 - Dostawa odzieży dla ratowników medycznych do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest odzieży dla ratowników medycznych do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2024 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 4
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 18100000 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 5 Miesiąc
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Inne
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Opis: Cena oferty brutto
Waga (wartość procentowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Opis: Czas dostawy przedmiotu zamówienia (minimalny czas dostawy - 10 dni kalendarzowych, maksymalny - 30 dni kalendarzowych)
Waga (wartość procentowa, dokładna): 40
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://portal.smartpzp.pl/6wog
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://portal.smartpzp.pl/6wog
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Opis gwarancji finansowej: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 2 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 64 1010 1140 0183 8213 9120 1000 z dopiskiem: ,,Dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów, obuwia roboczego, sprzętu do pracy na wysokości oraz odzieży dla ratowników medycznych do 6 WOG Ustka w 2024 roku", zadanie nr ...", Nr spr. 27/WM/6WOG/2024. 5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 6. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 7. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 8. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 1 stawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca zabezpieczenie na zasadach określonych w art. 453 ustawy Pzp.
Termin składania ofert: 21/05/2024 08:55:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 21/05/2024 09:00:00 (UTC+2)
Warunki zamówienia:
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Informacje o terminach odwołania: 10
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
8. Organizacje
8.1.
ORG-0001
Oficjalna nazwa: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Numer rejestracyjny: 8393043908
Adres pocztowy: Lędowo - Osiedle 1N
Miejscowość: Ustka
Kod pocztowy: 76-271
Podpodział krajowy (NUTS): Słupski (PL636)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Sekcja Zamówień Publicznych
E-mail: 6wog.przetargi@ron.mil.pl
Telefon: 261231686
Faks: 261231578
Adres strony internetowej: www.6wog.wp.mil.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://portal.smartpzp.pl/6wog
Profil nabywcy: https://portal.smartpzp.pl/6wog
Role tej organizacji:
Nabywca
8.1.
ORG-0002
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: 5262239325
Adres pocztowy: Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Sekretariat Biura Odwołań
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Telefon: (22) 458 78 01
Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/kio
Role tej organizacji:
Organ odwoławczy
11. Informacje o ogłoszeniu
11.1.
Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia: 7a5d3cbe-e28c-4a24-989c-d3bcff2ae466 - 01
Typ formularza: Procedura konkurencyjna
Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji - tryb standardowy
Ogłoszenie - data wysłania: 15/04/2024 08:30:10 (UTC)
Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski
11.2.
Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia: 223821-2024
Numer wydania Dz.U. S: 75/2024
Data publikacji: 16/04/2024
Miejsce i termin składania TERMIN SKŁADANIA ofert: 21/05/2024 08:55:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień
Wymagania dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach
Specyfikacja Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://portal.smartpzp.pl/6wog
Źródło internet
Data dodania 16.04.2024
Termin składania ofert 21.05.2024
Branże:
  • bhp bezpieczeństwo pracy
    • bhp - artykuły, osprzęt, serwis
    • hełmy, akcesoria ochrony osobistej
  • medycyna - sprzęt aparatura
    • odzież medyczna
  • odzież tekstylia
    • obuwie
    • odzież zwykła
    • odzież robocza
    • odzież militarna, policyjna, strażacka
    • pościelowe artykuły, koce, ręczniki
WERSJA DO DRUKU