PRZETARG NR: 29338857 z dnia 13.05.2025 r.

Przedmiot Dostawa mieszadeł magnetycznych
Zamawiający Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Województwo Małopolskie
Powiat Kraków
Adres 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
Telefon/fax Telefon: +48 126173595
E-mail dzp@agh.edu.pl
Kontakt Oficjalna nazwa: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Numer rejestracyjny: 6750001923
Adres pocztowy: Al. Mickiewicza 30
Miejscowość: Kraków
Kod pocztowy: 30-059
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Kraków (PL213)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych
E-mail: dzp@agh.edu.pl
Telefon: +48 126173595
Adres strony internetowej: www.dzp.agh.edu.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): www.dzp.agh.edu.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
Opis DOSTAWA mieszadeł magnetycznych na potrzeby WEiP - DE-dzp.272-257/25
DOSTAWA mieszadeł magnetycznych na potrzeby WEiP (2 zadania) - zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 4.1 SWZ

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: DOSTAWA 2 szt. mieszadeł magnetycznych wg konfiguracji nr 1
Opis: DOSTAWA 2 szt. mieszadeł magnetycznych wg konfiguracji nr 1- zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 4.1 SWZ dla zadania nr 1, termin realizacji: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy
Wewnętrzny identyfikator: DE-dzp.272-257-1/25
Główna klasyfikacja (cpv): 38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: DOSTAWA 1 szt. mieszadła magnetycznego wg konfiguracji nr 2
Opis: DOSTAWA 1 szt. mieszadła magnetycznego wg konfiguracji nr 2 zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 4.1 SWZ dla zadania nr 2, termin realizacji: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy
Wewnętrzny identyfikator: DE-dzp.272-257-2/25
Główna klasyfikacja (cpv): 38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Załączniki
Treść www.dzp.agh.edu.pl

305878-2025 - Procedura konkurencyjna
91/2025
305878-2025 - Procedura konkurencyjna
Polska - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) - Dostawa mieszadeł magnetycznych na potrzeby WEiP - DE-dzp.272-257/25
OJ S 91/2025 13/05/2025
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji - tryb standardowy
Dostawy
1. Nabywca
1.1.
Nabywca
Oficjalna nazwa: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
E-mail: dzp@agh.edu.pl
Status prawny nabywcy: Podmiot prawa publicznego
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Edukacja
2. Procedura
2.1.
Procedura
Tytuł: Dostawa mieszadeł magnetycznych na potrzeby WEiP - DE-dzp.272-257/25
Opis: Dostawa mieszadeł magnetycznych na potrzeby WEiP (2 zadania) - zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 4.1 SWZ
Identyfikator procedury: 4e210c2e-19c4-423b-9d28-3fecbf686348
Wewnętrzny identyfikator: DE-dzp.272-257/25
Rodzaj procedury: Otwarta
Procedura jest przyspieszona: nie
Główne aspekty procedury: strona prowadzonego postępowania: https://www.dzp.agh.edu.pl/dla-wykonawcow/ogloszenia-o-przetargach-agh/ platforma do komunikacji: https://e-propublico.pl lub poczty elektronicznej
2.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
2.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: al. Mickiewicza 30
Miejscowość: Kraków
Kod pocztowy: 30-059
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Kraków (PL213)
Kraj: Polska
2.1.4.
Informacje ogólne
Informacje dodatkowe: Zamawiający, zgodnie z art. 139 PZP, przewiduje odwróconą kolejność czynności, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na formularzu Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzone zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz.U. UEL3 z 6.1.2016, str. 16); b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z 16.2.2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art.108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; d) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający żąda, aby wykonawca złożył wraz z ofertą: Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze. Opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem ich wszystkich parametrów technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającego określonych w SWZ. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Oświadczenie w zakresie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie oraz art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej z dnia 13 kwietnia 2022 r., zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 2A do SWZ. Ofertę wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym (zgodnie z definicją w rozporządzeniu UE nr 910/2014)
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
art. 132 ustaw z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605)
2.1.5.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które jeden oferent może składać oferty: 2
Warunki zamówienia:
Maksymalna liczba części zamówienia, których można udzielić jednemu oferentowi: 2
2.1.6.
Podstawy wykluczenia
Powody wykluczenia źródła: Uwaga
Aktywami zarządza likwidator: dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia: dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
Działalność gospodarcza jest zawieszona: dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
Upadłość: dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
Konflikt interesów spowodowany udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia: dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
Korupcja: dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
Nadużycia: dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy: dotyczy art 108 ust 1 pkt 1 lit. h i pkt 2 ustawy Pzp
Inna sytuacja podobna do upadłości wynikająca z prawa krajowego: dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności składek na ubezpieczenia społeczne: dotyczy art. 108 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp
Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności podatków: dotyczy art. 108 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp
Naruszenie zobowiązań wynikających wyłącznie z krajowych przesłanek wykluczenia: Dotyczy art.108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Dotyczy art.108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) oraz Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str.1)
Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
Rozwiązanie umowy przed czasem, odszkodowania lub inne porównywalne sankcje: Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
Udział w organizacji przestępczej: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
Układ z wierzycielami: Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
Niewypłacalność: Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
Ciężkie niewłaściwe postępowanie zawodowe: Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Winni wprowadzenia w błąd, zatajenia informacji, niemożności dostarczenia wymaganych dokumentów i uzyskania informacji poufnych w ramach tej procedury: Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 8-10 ustawy Pzp
5. Część zamówienia
5.1.
Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Dostawa 2 szt. mieszadeł magnetycznych wg konfiguracji nr 1
Opis: Dostawa 2 szt. mieszadeł magnetycznych wg konfiguracji nr 1- zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 4.1 SWZ dla zadania nr 1, termin realizacji: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy
Wewnętrzny identyfikator: DE-dzp.272-257-1/25
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Ilość: 2 sztuki
5.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: al. Mickiewicza 30
Miejscowość: Kraków
Kod pocztowy: 30-059
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Kraków (PL213)
Kraj: Polska
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 2 Miesiące
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP): tak
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Źródła kryteriów wyboru: Dokumenty zamówienia
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Nazwa: Cena
Opis: najniższa cena
Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga: Waga (wartość procentowa, dokładna)
Kryterium udzielenia - Liczba: 60,00
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Okres gwarancji
Opis: Okres gwarancji 40%
Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga: Waga (wartość procentowa, dokładna)
Kryterium udzielenia - Liczba: 40,00
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: https://e-propublico.pl
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://e-propublico.pl
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Termin składania ofert: 16/06/2025 10:30:00 (UTC+2) Eastern European Time, Central European Summer Time
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 16/06/2025 11:00:00 (UTC+2) Eastern European Time, Central European Summer Time
Miejsce: Otwarcie ofert odbędzie się za pośrednictwem platformy: https://e-propublico.pl
Informacje dodatkowe: Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego. W przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
Warunki dotyczące realizacji zamówienia: zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustaleń umowy, które zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
Wymagana jest umowa o poufności: nie
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa oferentów, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zasady finansowe: przelewem do 21 dni od daty otrzymania faktury przez zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
Aukcja elektroniczna: nie
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Informacje o terminach odwołania: Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1. 1.5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UE lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 1.6. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 4 i 5 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 1.7. Na orzeczenie KIO oraz postanowienie Prezesa KIO stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych.
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Organizacja rozpatrująca oferty: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
5.1.
Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Dostawa 1 szt. mieszadła magnetycznego wg konfiguracji nr 2
Opis: Dostawa 1 szt. mieszadła magnetycznego wg konfiguracji nr 2 zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 4.1 SWZ dla zadania nr 2, termin realizacji: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy
Wewnętrzny identyfikator: DE-dzp.272-257-2/25
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Ilość: 1 sztuka
5.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: al. Mickiewicza 30
Miejscowość: Kraków
Kod pocztowy: 30-059
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Kraków (PL213)
Kraj: Polska
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 2 Miesiące
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP): tak
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Źródła kryteriów wyboru: Dokumenty zamówienia
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Nazwa: Cena
Opis: najniższa cena
Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga: Waga (wartość procentowa, dokładna)
Kryterium udzielenia - Liczba: 60,00
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Okres gwarancji
Opis: Okres gwarancji 40%
Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga: Waga (wartość procentowa, dokładna)
Kryterium udzielenia - Liczba: 40,00
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: https://e-propublico.pl
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://e-propublico.pl
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Termin składania ofert: 16/06/2025 10:30:00 (UTC+2) Eastern European Time, Central European Summer Time
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 16/06/2025 11:00:00 (UTC+2) Eastern European Time, Central European Summer Time
Miejsce: Otwarcie ofert odbędzie się za pośrednictwem platformy: https://e-propublico.pl
Informacje dodatkowe: Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego. W przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
Warunki dotyczące realizacji zamówienia: zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustaleń umowy, które zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
Wymagana jest umowa o poufności: nie
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa oferentów, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zasady finansowe: przelewem do 21 dni od daty otrzymania faktury przez zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
Aukcja elektroniczna: nie
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Informacje o terminach odwołania: Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1. 1.5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UE lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 1.6. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 4 i 5 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 1.7. Na orzeczenie KIO oraz postanowienie Prezesa KIO stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych.
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Organizacja rozpatrująca oferty: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
8. Organizacje
8.1.
ORG-0001
Oficjalna nazwa: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Numer rejestracyjny: 6750001923
Adres pocztowy: Al. Mickiewicza 30
Miejscowość: Kraków
Kod pocztowy: 30-059
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Kraków (PL213)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych
E-mail: dzp@agh.edu.pl
Telefon: +48 126173595
Adres strony internetowej: www.dzp.agh.edu.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): www.dzp.agh.edu.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
8.1.
ORG-0002
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: 5262239325
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Telefon: +48 224584740
Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/kio/kontakt
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://www.uzp.gov.pl/kio/kontakt
Role tej organizacji:
Organ odwoławczy
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych
8.1.
ORG-0000
Oficjalna nazwa: Publications Office of the European Union
Numer rejestracyjny: PUBL
Miejscowość: Luxembourg
Kod pocztowy: 2417
Podpodział krajowy (NUTS): Luxembourg (LU000)
Kraj: Luksemburg
E-mail: ted@publications.europa.eu
Telefon: +352 29291
Adres strony internetowej: https://op.europa.eu
Role tej organizacji:
TED eSender
Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia: e464c787-6bbe-44bc-bc91-403c2cbadd4b - 01
Typ formularza: Procedura konkurencyjna
Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji - tryb standardowy
Podrodzaj ogłoszenia: 16
Ogłoszenie - data wysłania: 12/05/2025 09:13:23 (UTC)
Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski
Numer publikacji ogłoszenia: 305878-2025
Numer wydania Dz.U. S: 91/2025
Data publikacji: 13/05/2025
Miejsce i termin składania TERMIN SKŁADANIA ofert: 16/06/2025 10:30:00 (UTC+2) Eastern European Time, Central European Summer Time
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
Wymagania dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach
Specyfikacja Dokumenty zamówienia
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: https://e-propublico.pl
Źródło internet
Data dodania 13.05.2025
Termin składania ofert 16.06.2025
Branże:
  • laboratoria - osprzęt usługi
    • laboratoria - sprzęt, wyposażenie
WERSJA DO DRUKU