WIZYTÓWKA FIRMY
ul. Na Zapleczu 22b, 87-100 Toruń
branża: artykuły gospodarstwa domowego, reklama prasa media, środki czystości i higieny
Opis firmy
Tagi:
badania społeczne,
badania marketingowe,
badania empiryczne,
mystery shopping,
badania ewaluacyjne
Pracownia Badań Społecznych i Marketingowych "SOMA" Monika Kwiecińska - Zdrenka
Pracownia Badań Społecznych i Marketingowych Soma to
pierwsze centrum badań opinii i rynku w Toruniu. Pracownia - chociaż powołana do życia w 2007 roku - opiera się jednak na wieloletnim doświadczeniu badawczym zespołu, który w niej pracuje. Są to doświadczenia gromadzone zarówno przy realizacji badań na potrzeby lokalnych i ponadlokalnych instytucji (zarówno publicznych jak i niepublicznych), przedsiębiorstw i organizacji oraz badania prowadzone przez członków zespołu w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu - miejscu, z którego wywodzi się zespół - badań naukowych i badań o charakterze wdrożeniowym (oferującym w rezultacie praktyczne rozwiązania palących problemów społecznych).
Badacze tworzący nasz zespół badawczy dysponują dużym doświadczeniem, wysokimi kompetencjami. Znajduje to wyraz w bogactwie oferty, z jakiej możecie Państwo korzystać - prowadzimy badania społeczne, badania marketingowe, metodami ilościowymi (jak np. kwestionariusze wywiadów, sondaże) jak i jakościowymi (wywiady pogłębione, grupowe, obserwacje), które mogą się wzajemnie uzupełniać
Nasza oferta kierowana jest zarówno do instytucji i organizacji lokalnych i regionalnych, ale także do tych z Państwa, którzy zainteresowani są badaniami poza naszym regionem. Dzięki elastycznie, zadaniowo, budowanemu zespołowi badawczemu, możemy wykonywać badania w dowolnym miejscu w Polsce i w dowolnej skali.
Zachęcamy także tych z Państwa, którzy zainteresowani badaniami marketingowymi, omijali dotąd Toruń. Nasze miasto ma szczególne cechy, które sprzyjają prowadzeniu u nas badań tego rodzaju. Toruń lokuje się na środku kontinuum rozwojowego, zarówno jeśli chodzi o rozwój ekonomiczny, jak i społeczny. Jest, w związku z tym, doskonałym miejscem, którego badanie pozwala na rozciąganie wniosków na krańce tego rozwojowego kontinuum, to znaczy na podstawie badań Torunia można przewidywać zachowania mieszkańców i bardziej i mniej rozwiniętych regionów.
Oferta Pracowni Badań Społecznych i Marketingowych:
Rodzaje badańRealizujemy badania z użyciem szerokiej gamy metod i technik.
1.Badania empiryczne
a. Jakościowe badania empiryczne
Metody i techniki gromadzenia danych:
- Indywidualny wywiad pogłębiony (IDI)
- Wywiady grupowe (FGI)
Wszystkie typy FGI z użyciem technik projekcyjnych takich jak: personifikacja, animalizacja, collage, test niedokończonych zdań, bubble test, brand party game.
- Obserwacja
- Mystery shopping
b. Ilościowe badania empiryczne
Metody i techniki gromadzenia danych
- wywiad kwestionariuszowy
- ankieta prasowa
- ankieta audytoryjna
- sondaże ad hoc
Metody analizy:
- analizy proste (tabele częstości, podstawowe tabele krzyżowe)
- analizy tabel współzależności
- zaawansowane analizy statystyczne: analiza skupień; analiza czynnikowa; analiza regresji i inne
- analizy jakościowe (analiza treści, analiza sekwencyjna)
2."Desk research" – praca na danych zastanych (wtórnych), np. danych statystycznych,. dokumentach urzędowych, itp.
Obszary badańRealizujemy takie badania jak:
- badania socjologiczne (badanie opinii, postaw, stylów życia, badania dla społeczności lokalnych, studia akceptacji społecznej dla inwestycji, itp.)
- badania psychologiczne (zachowania konsumenckie, oddziaływanie reklamy)
- badania statystyczne (zaawansowane analizy statystyczne, dobór prób)
- badania marketingowe (badania marki, produktu, reklamy)
- usługi audytorskie (badania jakości usług, obsługi klienta, badania pracowników i kadry menadżerskiej, badanie konkurencji)
- badania ewaluacyjne
Zapraszamy do współpracy!
Aby skutecznie złożyć zapytanie należy:
- Opisać dokładnie swoje zapotrzebowanie
- Wysłać zapytanie do wybranej grupy
- Wybrać najkorzystniejszą ofertę
Dobro Klienta jest dla nas najważniejsze. Dlatego też, każde zapytanie ofertowe zanim zostanie wysłane jest moderowane. Moderator sprawdza czy podane są wszystkie niezbędne dane kontaktowe, a treść zapytania dotyczy nawiązania współpracy. Zatwierdzone zapytanie jest wysyłane do wybranej grupy docelowej, a nadawca otrzymuje zwrotne potwierdzenie na skrzynkę e-mailową. Zabrania się wysyłania reklam swoich produktów bądź usług, a także treści uznanych powszechnie za obraźliwe.
Zastrzegamy sobie prawo odmowy wysłania lub zmianę treści zapytania ofertowego.
dalej
FORMULARZ ZAPYTANIA OFERTOWEGO